يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 3043
کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی استان قم خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی مداحی ویژه دانش‌آموزان قمی

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان قم از برگزاری دوره آموزشی مداحی ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در قم خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی مداحی ویژه دانش‌آموزان قمی
به گزارش قم نیوز، داوود نیکدل امروز با اشاره به دوره آموزشی نونهالان مداح اهل بیت(ع) اظهار کرد: هیئت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در زمینه مداحی کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان در این دوره شرکت کرده و آموزش‌هایی در زمینه مهارت‌های مداحی دریافت می‌کنند.

کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان قم، شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند به بحث مداحی و استعدادیابی دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری این دوره ذکر کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ای با سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع راهنمایی و متوسطه بر اساس این تفاهمنامه گزینش و توانایی‌های آنها سنجش می‌شود.

نیکدل عنوان کرد: اکنون تمام مدارس استان قم جزو هیئت‌های مذهبی هستند و از اداره‌کل تبلیغات استان قم مجوز لازم برای فعالیت‌های مذهبی را دریافت کرده‌اند.

هیئت‌های مذهبی
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی کشور در هر مدرسه یک هیئت مذهبی دانش‌آموزی فعال راه‌اندازی می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزش مداحی و دعا خوانی با حضور مداحان جوان و اساتید و همچنین برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه شب‌های قدر برنامه‌های مخصوص اعیاد و مناسبت‌ها از جمله فعالیت‌های هیئت مذهبی فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

تغذیه فکری، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی و پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌ها از جمله عوامل موثر در فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.abfurhbgfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما