پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 30489
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسئولان برای برطرف کردن مشکلات شهرک شکوهیه قم چاره‌اندیشی کنند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکیدبر لزوم توجه به تولید کنندگان داخلی گفت: مسئولان برای برطرف کردن مشکلات شهرک شکوهیه قم چاره‌اندیشی کنند.
مسئولان برای برطرف کردن مشکلات شهرک شکوهیه قم چاره‌اندیشی کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی با اشاره به لزوم حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که اقتصاد کشورمان با آن روبرو است و باید در این راستا اقدام و فعالیت کنیم و همه دغدغه‌مان رفع این موضوع باشد توجه به تولید داخلی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم توجه به تولید کنندگان داخلی افزود: ما به جای اینکه محصولات و اجناس را از خارج کشور وارد کنیم باید در داخل تولید داشته و هیچ گونه وابستگی به غرب نداشته باشیم.

آیت الله مسعودی خمینی با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران در زمینه‌های مختلف بیان کرد: از نظر علمی و نیروی کارگر غنی هستیم ولی خودباوری جهت استفاده از تولید داخلی را نداریم که این موضوع اشتباه است و به ضرر خودمان تمام می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کشورمان دارای ظرفیت‌های عظیمی جهت تولید داخلی است عنوان کرد: معادن و تفکر و نیروی انسانی جوان جهت تولید محصولات داخلی موجود است و در این زمینه با کمبودی مواجه نیستیم.

وی تصریح کرد: تولید داخلی مهم‌ترین اقدامی است تا ما از یوغ استعمار خارج شویم و در این راستا باید توجه ویژه‌ای به تولید محصولات داخل کشور شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مشکلات تولید کنندگان داخلی اظهار داشت: دولت باید به شهرک‌های صنعتی نظارت کند و نسبت به مشکلات و کمبودهای آن‌ها توجه داشته باشد و به حمایت از آن‌ها بپردازد.

آیت الله مسعودی خمینی با بیان اینکه تولید داخلی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد بیان کرد: تولید با کیفیت محصولات داخلی موضوع مهمی است که سبب می‌شود مصرف کننده نسبت به استفاده از تولید محصولات ایرانی ترغیب شود، باید خودرو را با کیفیت بالا تولید کنیم و در این راستا افراد شاخص و با تجربه‌ای در کشور وجود دارند که می‌توان از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مشکلات شهرک شکوهیه قم در زمینه تولید عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر تولید داخلی تاکید دارند چون تولید داخلی راه حل مشکلات کشور است و در این زمینه باید کیفیت تولید داخلی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: ما هیچ کمبودی نسبت به دیگر کشور‌ها نداریم و باید در زمینه تولید داخلی اهتمام بیشتری صورت بگیرد، واردات لوازم خانگی ما از کشورهای غربی اقدام اشتباهی است چون تولیدکنندگان داخلی ظرفیت تولید بهترین لوازم خانگی را دارند که نیازمند به حمایت است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdno0s.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما