پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 30490
مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف:

خیمه‌های معرفت از سوی سازمان اوقاف در جمکران برپا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور گفت: نیمه شعبان امسال نیز همانند سال گذشته سازمان اوقاف در جمکران خیمه‌های معرفت برپا می‌کند و به این وسیله زائران و مسافران با اندیشه‌های مهدوی آشنا می‌شوند.
خیمه‌های معرفت از سوی سازمان اوقاف در جمکران برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام احمد شعبانی با اشاره به برنامه‌های سازمان اوقاف در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: قرار است تا نیمه شعبان امسال نیز همانند سال گذشته سازمان اوقاف در جمکران خیمه‌های معرفت برپا کند و به این وسیله زائران و مسافران با اندیشه‌های مهدوی آشنا شوند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور افزود: در روز نیمه شعبان طلاب و اساتید آشنا به مباحث مهدوی به عنوان مشاور پاسخگوی شبهات دینی و سوالات عمومی زائران مسجد مقدس جمکران هستند.

شعبانی بیان کرد: برای آشنایی بیشتر زائرانی که به مسجد جمکران می‌آیند در کنار جشن‌های خیابانی، آشنایی با مباحث مهدویت در دستور کار سازمان اوقاف است و در این راستا از اساتید مهدویت دعوت شده تا در خیمه‌های معرفت حضور پیدا کنند، روز نیمه شعبان ۱۵ طلبه که در زمینه مهدویت تخصص دارند در ۳ خیمه مستقر می‌شوند و مسافران و زائرانی که به مسجد مقدس جمکران می آیند را با مباحث مهدوی آشنا می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان اوقاف در برگزاری طرح نشاط معنوی عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، سازمان اوقاف طرح نشاط معنوی را از ابتدای ماه رمضان در سراسرکشور برگزار می‌کند که براساس آن مبلغان را به بقاع متبرکه کشور اعزام می‌کنیم و نوجوانان و جوانان در کلاس‌های قرآن و رشته‌های ورزشی و برنامه‌های فرهنگی این طرح شرکت می‌کنند.

شعبانی با اشاره به برنامه‌های سازمان اوقاف برای اعزام مبلغ در ماه رمضان بیان کرد: سازمان اوقاف کشور به تمامی دفا‌تر این سازمان در سراسر کشور نامه ارسال کرده و تا ۱۶ خرداد ماه فرصت داده شده و تقاضاهای خویش مبنی بر اعزام مبلغ را ارسال کرده‌ایم تا استان‌ها نیازهای خود جهت ارسال مبلغ را اعلام کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfxjdm.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما