پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 30507
معاون فرهنگی مسجد جمکران مطرح کرد

پیش بینی حضور بیش از یک میلیون زائر در نیمه شعبان مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته امسال بیش از یک میلیون نفر در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند.
پیش بینی حضور بیش از یک میلیون زائر در نیمه شعبان مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی در همایش پایانی دومین فراخوان ایده‌های مسجدی که ظهر امروز در سالن همایش عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شدبا اشاره به محوریت مسجد در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اظهارداشت: پیامبر اسلام (ص) مسجد قبا را سه روز پیش از اینکه وارد مدینه بشوند بنا کردند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه پویایی در مساجد سبب تحول فرهنگی در جامعه می‌شود افزود: قبائل مختلف مساجدی را به جز مسجد النبی در مدینه ایجاد کردند که پیامبر در ساخت آن‌ها کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه مساجد محور اجتماعات دینی هستند بیان کرد: این موضوع نشان دهنده اهمیت مساجد در اسلام است و بنابر فرمایش امام راحل مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی هم نقش به سزایی داشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۱۶ میلیون نفر در مسجد جمکران حضور یافته‌اند اظهار داشت: ۸۰ در صد از این جمعیت را جو انان تشکیل داده بودند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در نیمه شعبان سال گذشته فعالیت ۸۰۰ هزار شماره تلفن همراه در آنتن‌های مسجد جمکراتن ثبت شده است گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته امسال بیش از یک میلیون نفر در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه از ادیان مختلف در مسجد جمکران حضور یافته‌اند بیان کرد: مسجد مقدس جمکران تنها مسجد دارای اساسنامه است که این اساسنامه توسط مقام معظم رهبری تأیید شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcefn8x.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما