شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 30528
حفظ استقلال نظام در مذاکرات هسته‌ای مورد توجه قرار گیرد

آیت الله علوی گرگانی: بازدید از مراکز نظامی استقلال کشور را زیرسئوال می‌برد

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: باید در مذاکرات هسته‌ای استقلال نظام مورد توجه قرار گیرد و نگذاریم با بازدید و بررسی از نیروگاه‌ها و دانشمندان هسته‌ای ما به استقلال نظام خلل وارد کند.
آیت الله علوی گرگانی: بازدید از مراکز نظامی استقلال کشور را زیرسئوال می‌برد
به گزارش قم نیوز، آیت الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اهمیت حمایت جوانان از سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: نگرانی هایی در مورد این مذاکرات از ابتدا وجود داشت ولی ما پیرو امر حضرت آقا بودیم زیرا فرمایشات ایشان فصل الخطاب است.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را از ابتدا خدا حفظ کرده است، افزود: اکنون نیز دست ولایت الهی بالای سر این نظام و مملکت حاضر است و تا آخر هم حافظ این نظلام و انقلاب می ماند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: ما برای این انقلاب کار بزرگی نکرده‌ایم و این منت نظام و انقلاب است برسر ما است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه آنکه حرف می‌زند با آنکه عمل می‌کند بسیار تفاوت دارند، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که رفتند و جانشان را فدای این نظام و انقلاب کردند کار بزرگی کرده‌اند و این رسیدن از مرحله حرف به عمل است که بسیار سخت و مهم است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه تمام آیات الهی یک تزکیه است، افزود:ما باید در آیات الهی تدبر و تفکر کنیم و جوانانی که در جهاد در راه حق گام برداشتند در این آیات الهی تدبر کرده و به آن عمل کرده‌اند و سعادت واقعی نصیب آن‌ها شده است.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه فرهنگ ما هنوز به معنای درست فرهنگ جهادی نرسیده است، تصریح کرد: لازم است در این راه سرمایه‌گذاری و در راه فراگیری فرهنگ جهاد گام برداشته شود زیرا خداوند خود وعده داده است که حامی جهادگر است و دستش را می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ استقلال انقلاب و نظام رفتند و از جان خود گذشتند، تصریح کرد: باید در مذاکرات هسته‌ای استقلال نظام مورد توجه قرار گیرد و نگذاریم با بازدید و بررسی از نیروگاه‌ها و دانشمندان هسته‌ای ما به استقلال نظام خلل وارد کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch6mnx.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما