يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 30701
با پیام تصویری سید حسن نصرالله؛

اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه ‌در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد‌

قم نيوز : قم نیوز: با صدور متن پیام تصویری سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن در قم برگزار شد.
اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه ‌در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد‌
به گزارش قم نیوز، با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه قم، اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن ظهر امروز در سالن اجلاسیه مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد.

این اجلاسیه با حضور آیت‌الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله مؤمن نماینده قم در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه، آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده‌کل‌ سپاه پاسداران، آیت‌الله خائفی، آیت‌الله عابدی، آیت‌الله مویدی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی، نوری همدانی حضور داشتند.

همچنین در این مراسم متن پیام تصویری سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در آن بر لزوم حمایت علماء و اساتید و طلاب حوزه علمیه از ملت مظلوم یمن تاکید شده بود، برای حضار پخش شد.

سید شرف الدین نماینده انصارالله نیز در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) هدیه‌ای الهی برای ما بود که جهاد یمن به واسطه ایشان شکل گرفت، امام خمینی(ره) بود که مقاومت در برابر آمریکا و اسرائیل را به ما آموخت، ما و مجاهدان یمنی فرزندان امام خمینی (ره) هستیم.

در پایان اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن، قطعنامه ای مبنی بر حمایت اساتید و طلاب حوزه علمیه از ملت مقاوم یمن و محکومیت دولت آل سعود قرائت شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca60ne.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما