پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 30748
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قم اعلام کرد

فعالیت و اشتغال ۲۵ هزار نفر در صنعت فرش دستباف قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قم گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ واحد تولیدکننده و ۴۰۰ واحد پشتیبانی در سطح استان در حال فعالیت هستند و ۲۵ هزار نفر شاغل در استان در زمینه فرش دستباف داریم.
فعالیت و اشتغال ۲۵ هزار نفر در صنعت فرش دستباف قم
به گزارش قم نیوز، امیر هوشنگ طیبی نژاد دیشب در مراسم رونمایی از فرش تمام ابریشم ایرانی که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ واحد تولیدکننده و ۴۰۰ واحد پشتیبانی در سطح استان قم در حال فعالیت هستند و ۲۵ هزار نفر شاغل در استان درزمینهٔ فرش دستباف داریم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به اهمیت ویژه خوشه فرش در استان قم افزود: در حال حاضر استفاده از نخ‌های وارداتی چینی زیاد شده است و باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی استفاده از نخ ابریشم ایرانی ترویج یابد.

طیبی نژاد تصریح کرد: باید با رویکرد درون‌نگری تولیدات داخلی را مدنظر قرار دهیم و برای صنعت از یاد رفته فرش اشتغال‌زایی کنیم.

وی بابیان اینکه باید قیمت نخ ابریشم ایرانی نسبت به نخ‌های وارداتی کاهش یابد، گفت: امید است در راستای رشد اقتصادی کشور و برون‌رفت از رکود شاهد روزهای بهتری در صنعت فرش دستباف باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbwzbf.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما