شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 30796
آیت الله نوری همدانی:

دولت در اصلاح وضعیت حجاب در کشور پیشگام شود

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: اصلاح وضعیت حجاب باید ابتدا از خود دولت آغاز شود و دولت ابلاغ کند همه بخش‌هایی که به نحوی با آن ارتباطی دارد رعایت حجاب را به‌طور کامل اجرایی کنند.
دولت در اصلاح وضعیت حجاب در کشور پیشگام شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناجا با اشاره به اینکه کار نیروهای انتظامی کار بسیار حساسی است اظهار داشت: سخنانی که در مورد وظایف نیروی انتظامی بیان شد نشانه شخصیت بالای شما و اقدامات زیادی است که در این بخش صورت گرفته است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ابعاد مختلفی تاثیرگذار است افزود: قوای انتظامی در ابعاد مختلف مانند امنیت و سایر بخش‌ها تاثیرگذار بوده و به همین دلیل است که کار شما عبادت است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه هر قدمی که در مسیر امینت برداشته می‌شود عبادت است گفت: امنیت ذهنی و فکری مردم از جمله مهم‌ترین مسائلی است که با اقدامات نیروی انتظامی در مردم ایجاد می‌شود و مطمئن هستند همواره نیروی انتظامی پشتیبان آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امنیتی که در کشور ما برقرار است در هیچ کشوری به ویژه کشورهای منطقه وجود ندارد و این نشانه اقدامات شما است خاطرنشان کرد: باید بابت این نعمت خدا را شاکر باشیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه باید فضای امر به معروف و نهی از منکر در کشور وجود داشته باشد، گفت: مسئله حجاب در کشور مسئله‌ای است که نباید تا این میزان رسیدگی و حل و فصل آن طولانی می‌شد.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه مردم آمادگی لازم برای پذیرش احکام دینی را دارند تصریح کرد: باید به درستی به مسئله حجاب در کشور پرداخته شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف باید از یکدیگر جدا شود گفت: در کشورها زنان بیش از مردان در انقلاب نقش داشته‌اند؛ زنان ما عفاف دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما مسئله موجود بدحجابی است.

وی با اشاره به اینکه ابتدا عده‌ای این مسئله را نادیده گرفتند و بعد از مدتی در کشور شاهد بودیم رسیدگی به مسئله حجاب از شخصی به شخصی دیگری سپرده شد گفت: اصلاح وضعیت حجاب باید ابتدا از خود دولت آغاز شود و دولت ابلاغ کند همه بخش‌هایی که به نحوی با آن ارتباطی دارند حجاب را به طور کامل اجرایی کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعات مهم در نیروی انتظامی مسئله حفظ مرزها است بیان کرد: نیروی انتظامی دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی است که در چندین بخش در کشور نقش دارد و زیر نظر مقام معظم رهبری در همه صحنه‌ها نقش آفرینی داشته و مؤثر بوده است.

وی با اشاره به مسئله امنیت و امر به معروف و نهی از منکر گفت: در ماه رمضان باید بیش از گذشته به امربه معروف اهتمام داشته باشید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه فعالیت شما در نیروی انتظامی عبادت است عنوان کرد: کشورما در زمینه امنیت نمونه است و برای شما آرزوی موفقیت در این زمینه داریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepf8x.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما