قم نيوز : قم نیوز: نشست معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و مدیرکل فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مسئولان دانشگاه قم برگزار شد.
بازدید مسئولان معاونت فناوری ریاست جمهوری از دانشگاه قم
به گزارش قم نیوز، در ابتدای این نشست آیت‌الله احمد بهشتی در خصوص ظرفیت‌های موجود در دانشگاه قم و همچنین اقدامات صورت گرفته به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه دکتر امیر افسر معاون اداری و مالی دانشگاه قم نیز با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته و در حال انجام دانشگاه قم، گزارشی از اعتبارات تخصیص داده شده برای دانشگاه ارائه کرد.

همچنین حجت‌الاسلام دکتر مؤدب، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم نیز در این نشست با بیان اینکه دانشگاه قم یک دانشگاه جامع در استان است به ظرفیت‌های این دانشگاه در حوزه علوم انسانی اشاره و بیان کرد: در دانشگاه قم از ابتدای تأسیس به علوم انسانی اهتمام ویژه‌ای شده است.

گفتنی است در این نشست پیرامون گسترش رشته‌ها و بومی‌سازی علوم انسانی و همچنین افزایش برخی رشته‌ها به ویژه در حوزه فناوری و نوآوری در دانشگاه قم پیشنهادهایی مطرح شد و دکتر علی خسروی مدیرکل فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر سیدمحمود فناوری آقامیری معاون فناوری و نوآوری حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر لزوم گسترش همکاری‌ها تأکید کردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.4q1a2bqxxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما