شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 30952

حاشیه ها و جلوه های نماز عبادی سیاسی جمعه قم

قم نيوز : قم نیوز: نماز عبادی سیاسی جمعه قم که با حضور اقشار مختلف مردم به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه شد با جلوه هایی همراه بود.
حاشیه ها و جلوه های نماز عبادی سیاسی جمعه قم
به گزارش قم نیوز، نخستین نمازجمعه از ماه مبارک رمضان در سال جاری با وجود شدت گرمای هوا با استقبال زیاد مردم و مسوولان مواجه شد و علاوه بر پرشدن صحن های حرم مطهر، بسیاری از مردم در خیابان های اطراف و زیر تابش آفتاب نماز را اقامه کردند.

* آیت الله رضا استادی امام جمعه موقت قم برای دومین بار در سال جاری، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه قم سخنرانی کرد. وی نزدیک دو سال است که در نمازجمعه قم به عنوان خطیب حضور نداشته و علت آن نیز بیماری وی ذکر شده است.

* حجت الااسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در سخنان خود با تقدیر از آیت الله استادی به دلیل سخنرانی در مراسم پیش از خطبه های نمازجمعه قم، برای ایشان و آیت الله ابراهیم امینی آرزوی توفیق و سلامتی کرد. آیت الله امینی نیز امروز در نمازجمعه قم حضور داشت.

* در زمان خطبه های خطیب جمعه قم پیرامون شهدای غواص، مردم برای چندین دقیقه شعار مرگ بر آمریکا سردادند و حجت الاسلام والمسلمین سیعدی نیز گفت: با توجه به توطئه آمریکا در شهادت شهدای غواص، فریاد مرگ بر آمریکا در روز تشییع این شهدا طنین انداز شد.

* حضرات آیات ابراهیم امینی، رضا استادی، مدرسی یزدی، سید احمد خاتمی، حسینی بوشهری و سید محسن خرازی و بسیاری از شخصیت های علمی و سیاسی، اساتید و مدرسان حوزه های علمیه و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در نمازجمعه قم حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcir3ap.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما