کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی،

تعدادی از مددجویان کمیته امداد قم اطعام شدند

روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم , 31 خرداد 1394 ساعت 10:27

قم نیوز: طی مراسمی با حضور استاندارقم و تعدادی از مسئولان استانی و خیرین حدود ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اطعام شدند.


به گزارش قم نیوز، در این مراسم حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم،حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم،حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سیارفرماندار قم،مسئولین کمیته امداد قم،جمعی از مسئولان استانی و خیرین حضور داشتند.

براساس این گزارش: در این مراسم استاندار قم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر ازکمیته امداد قم به جهت برپایی مراسم اطعام و افطاری،این اقدام را ماندگار دانست و از خیرین نیز به حهت توجهشان به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم جلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نیز به برخی از برنامه ای کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

دراین مراسم توسط یکی از خیرین چکی نیز بابت کمک به مسکن دار شدن یکی از مددجویان کمیته امداد با حضور استاندار و مسئولین استانی اعطاءشد.

گفتنی است، این مراسم اطعام توسط یکی از خیرین به نام دکتر کریم خانی مدیرعامل مجتمع وتوس پیش بینی شده بود.

لازم به ذکر است، در ایام ماه مبارک رمضان اطعام و افطاری نیازمندان در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته و این امر در قالب مختلف انجام می شود که یکی از آن ها برپایی سفره های افطاری است که از سوی خیرین و مسئولین انجام می شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30979

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30979/تعدادی-مددجویان-کمیته-امداد-قم-اطعام-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir