يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 30987
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره):

اساتید ‌حوزه علمیه قم برای ترویج معانی قرآن به استان‌های کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: امسال برای ترویج معانی و فهم قرآنی، ‌اساتید برجسته تفسیر حوزه علمیه در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام شدند.
اساتید ‌حوزه علمیه قم برای ترویج معانی قرآن به استان‌های کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، مرتضی نجفی‌قدسی که در نشست اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در ماه قرآن و در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) سخن می‌گفت، اظهار داشت: بیش از ۲ سال از راه اندازی دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) می‌گذرد و در این مدت فعالیت‌های قرآنی زیادی در این مرکز صورت گرفته است

مدیر دارالقران علامه طباطبایی(ره) افزود: در کنار برگزاری مراسم گوناگون قرآنی، حفظ آثار و یاد علامه طباطبایی (ره) را پی گرفته‌ایم و ایشان در جهان اسلام بی‌نظیر بودند و تأثیر زیادی با نگارش تفسیر المیزان بر عالم اسلامی گذارده‌اند.

وی تصریح کرد: بیت علامه طباطبایی(ره) در ماه مبارک رمضان یادآور شب زنده‌داری‌ها و مناجات علامه گرانقدر طباطبایی است؛ از ایشان نقل است که در ماه رمضان شبی را یاد ندارم ‌خفته باشم و همه شب را به مطالعه و مناجات گذرانده‌ام.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: امسال ۳۰ نفر از اساتید قرآن و مفسران برجسته با همت این دارالقرآن و مجمع عالی تفسیر در این ماه مبارک به ۳۰ استان کشور اعزام شده‌اند و در استان‌ها این حرکت با اقبال روبه‌رو شده است که همه زیر نظر مرجع عالقیدر آیت‌الله مکارم‌شیرازی بوده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: در این ماه مبارک، آیت‌الله استادی نیز هر شب به درس تفسیر در این بیت معنوی اشتغال دارند و این خود سبب برکت بیشتر این دارالقرآن می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcguy9w.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما