يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 30991
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در قم گفت: در شب هفتم تیر مراسم ترتیل خوانی قرآن جهت گرامی داشت شهدای هفتم تیر در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، نصرت الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت گرامی داشت شهدای هفتم تیر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد با اشاره به لزوم بزرگداشت هفتم تیرماه اظهار داشت: ما باید از ظرفیت‌های مختلف استان قم برای گرامیداشت هفتم تیرماه استفاده ‌کنیم و رشادت‌ شهدای این روز بزرگ را تبیین کنیم و با اقدامات صورت گرفته اجازه ندهیم تا این روز با اهمیت مورد تأثیر تهاجم‌های جنگ نرم دشمنان قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به لزوم نشر افکار شهید بهشتی در جامعه افزود: دشمن تلاش می‌کند تا اندیشه‌های ناب شهید بهشتی را از بین ببرد که ما باید با اقدامات خویش در برابر این اقدام دشمن ایستادگی کنیم و حوادث سال ۶۰ و اندیشه‌های شهدای هفتم تیر را برای نسل جوان تبیین کنیم.

لطفی با تاکید بر ایستادگی در برابر استکبار بیان کرد: در ماه‌های اولیه شکل گیری انقلاب اسلامی هیچ گونه آسیبی به ما وارد نشد که این موضوع دارای پیام‌های زیادی است که علی رغم هجمه‌های شدید دست از مقاومت برنداشتیم.

وی عنوان کرد: باید با خدای خویش میثاق داشته باشیم که در عمل ادامه دهنده را شهید بهشتی و اندیشه‌های وی باشیم و همواره در مسیر شهدا قدم برداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به برنامه‌های هفتم تیر امسال تصریح کرد: امسال ۳ شب برنامه در تهران و محله سرچشمه برگزار می‌شود و از روز جمعه تا هفتم تیر برنامه‌های مختلفی جهت گرامیداشت شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

لطفی اظهار داشت: شهدای هفتم تیر در استان قم از دیگر شهرها بیشتر است که نمونه آن شهید دیالمه و محمد منتظری است که مزار آن‌ها در حرم حضرت معصومه (س) است و ۹ شهید دیگر در قبرستان شیخان مدفون هستند که در مجموع مزار ۱۱ شهید هفتم تیر در قم مدفون هستند.

وی با اشاره به برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در قم بیان کرد: در شب هفتم تیر مراسم ترتیل خوانی قرآن جهت گرامی داشت شهدای هفتم تیر در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود که سال‌های گذشته این مراسم در شیخان برگزار می‌شد اما امسال به دلیل گرمای هوا مکان آن تغییر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان این که نسل جوان باید با آرمان شهیدان آشنا شوند عنوان کرد: باید با اقدامات مناسبی نسل جوان را با امام خمینی (ره) و اندیشه شهدا آشنا کنیم که برگزاری مسابقه در نماز جمعه پنجم تیر بهترین فرصت برای تبیین اهداف هفتم تیردر جامعه است.

لطفی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم روز قدس تصریح کرد: در این راستا باید همدلی و اطلاع رسانی مناسبی انجام شود تا شاهد مراسم باشکوه در روز قدس باشیم و امسال نیز همانند سال‌های گذشته جمعه آخر ماه رمضان مراسم راهپیمایی در حمایت از مظلومان فلسطینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb89bf.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما