دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 31001
منبع : روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س) قم

پيام رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان

قم نيوز : قم نیوز: به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان، علي رضا باقري ثالث در پيامي اين ماه را به يكايك مؤمنين و روزه داران به ويژه جامعه دانشگاهي كشور تبريك و تهنيت گفت.
پيام رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان
به گزارش قم نیوز، به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان، علي رضا باقري ثالث در پيامي اين ماه را به يكايك مؤمنين و روزه داران به ويژه جامعه دانشگاهي كشور تبريك و تهنيت گفت. متن كامل اين پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليك يا شهر الله الاكبر و يا عيد اوليائه

حلول ماه مبارك و با بركت رمضان ماه ضيافت الهي را به محضر يكايك مؤنين روزه دار و به ويژه جامعه عزيز دانشگاهي كشور صميمانه تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

خداي متعال را شكرگذاريم كه بار ديگر بر ما عنايت فرمود و ما را مهمان سفره پر مهر خود قرار داد. اميدوارم همه ما بتوانيم حداكثر بهره معنوي را از اين ماه پر فيض و نعمت برده و ره توشه مطلوبي براي زندگي دنيوي و اخروي خود برداريم.

همچنين از خداي رحمان و رحيم مي خواهم كه در شب هاي قدر بهترين مقدرات براي همه مسلمين و به ويژه كشور عزيزمان رقم بخورد.
امسال ماه مبارك رمضان را در حالي آغاز مي كنيم كه متأسفانه در جهان اسلام با وضعيت مناسبي روبرو نيستيم.

دست پليد دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمين اين بار از آستين رژيم آل سعود بيرون آمده و ملت مسلمان و مظلوم يمن را به خاك و خون كشيده و اكنون كه در آستانه حلول اين ماه پر بركت قرار گرفته ايم، كماكان دست از جنگ افروزي و خشونت حتي عليه غيرنظاميان، زنان و كودكان بر نمي دارند.

اوضاع مسلمين در عراق و سوريه نيز چندان بهتر از مردم عراق نيست و مسلمانان اين كشورها نيز با آتش فتنه دشمنان دست به گريبانند.

هرچند كه ايمان داريم همچون گذشته و بنا به وعده الهي اين ظلم و هر ظلمي در عالم پايدار نبوده و نخواهدبود و پيروزي نهايي از آن امت اسلام خواهدبود، از اين اوضاع شكوه به پيشگاه قطب عالم امكان كرده و از وجود مقدس ايشان طلب استمداد مي نماييم.

همچنين هم صدا با همه آزاديخواهان جهان حملات وحشيانه رژيم آل سعود عليه غيرنظاميان مظلوم يمن را محكوم نموده همچنان كه بارها و بارها گفته و بر آن تأكيد كرده ايم براي مقابله و نابودي داعش و ساير گروه هاي تروريستي كه در طول سال هاي اخير ظهور و بروز نامبارك كرده اند، راهي به جز وحدت دنياي اسلام و يكپارچگي عليه فتنه انگيزان وجود ندارد.

از خداي متعال مي خواهيم كه در اين ماه پر از رحمت زمينه اتحاد و وحدت مسلمين در همه جاي عالم را فراهم نموده تا هيچ مسلماني گرفتار جنگ افروزي و ظلم و خشونت نگردد.

والسلام عليكم و رحمت الله و بركاته
علي رضا باقري ثالث
رييس دانشگاه حضرت معصومه(س)

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcez78x.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما