يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 31122
منبع : روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه‌های علمیه خواهران اقدام تروریستی در مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد‌

قم نيوز : قم نیوز: در پی اقدام تروریستی در مسجد شیعیان در کویت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه‌ای این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.
حوزه‌های علمیه خواهران اقدام تروریستی در مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد‌
به گزارش قم نیوز، در پی اقدام تروریستی در مسجد شیعیان در کویت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران طی بیانیه‌ای این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر امت اسلام شاهد جنایتی تازه به دست گروه‌های افراطی تکفیری در جهت اجرای خواسته‌های رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی در دشمنی با اسلام، کشتار مسلمانان و دامن زدن به ناامنی و اختلاف است.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: عوامل دست‌نشانده استکبار با این اقدام خود نفرت بیش از پیش جهانیان را از خویش رقم زدند و نشان دادند که اربابان آنها در راه رسیدن به اهداف شوم که همان سلطه بی‌چون و چرا بر آزادگان جهان است، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: بی شک هدف عاملان و آمران این انفجار تروریستی ایجاد اختلاف در صفوف به‌هم‌پیوسته مسلمانان و بروز شکاف در جبهه متحد مردم همیشه در صحنه ایران در مقابل مستکبران عالم و ایجاد ناامنی و تفرفه است که با هوشیاری امت غیور و مومن مسلمان هیچگاه به این هدف شوم نخواهند رسید.

در بخش پایانی بیانیه حوزه علمیه خواهران تصریح شده است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی علوم درجات را برای شهدای این حادثه از درگاه ایزد تعالی مسئلت دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirzap.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما