?>?> فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی در قم | قم نیوز
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 31147
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی در قم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی و ارائه آثار هنرمندان قمی توسط شهرداری تاکید کرد.
فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی در قم
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی یکشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انتقال آموزه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه امسال سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به صورت مستقیم برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ورود پیدا کرده است، افزود: ورود شهرداری قم برای اجرای حرکت‌های فرهنگی گسترده یکی از نیازهای شهر است؛ هر چند سال‌های گذشته سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم حمایت‌هایی از نمایشگاه قرآن و عترت داشته اما اکنون به صورت مستقیم در این نمایشگاه ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان قم ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف هنری دارد، مطرح کرد: حمایت از هنرمندان استانی در قالب این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته و این یکی از امتیازات ویژه نمایشگاه قرآن و عترت سال ۹۴ است.

وی بر فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی و ارائه آثار هنرمندان قمی توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: اینکه زائران و مسافران مختلف در شهر قم حضور پیدا می‌کنند، ظرفیت مناسبی ایجاد کرده که با استفاده از این ظرفیت می‌توان گام موثری در راستای تبلیغ توانمندی‌های هنرمندان قمی برداشت.

امیرآبادی یادآور شد: برای ارائه آثار هنرمندان به زائران شهر کریمه اهل بیت (ع) باید مراکزی در مرکز و ورودی‌های شهر قم ایجاد شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfeydm.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما