جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 31355
ملت ما هرگز آماده ایجاد رابطه با آمریکا نیست

آیت الله سعیدی: مواضع خصمانه آمریکایی‌ها در مذاکرات سبب انزجار ملت ایران شده است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سعیدی گفت: رفتار آمریکایی‌ها به قدری آزار دهنده است که به نفرت مردم ما می‌افزاید. آن‌ها با عقاید ما مشکل دارند و مسئله مذاکرات بهانه ای بیش نیست، ملت ما هرگز آماده ایجاد رابطه با آمریکا نیست.
آیت الله سعیدی: مواضع خصمانه آمریکایی‌ها در مذاکرات سبب انزجار ملت ایران شده است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قم اظهار داشت: بر اساس ظاهر مردم و به اقرار زبانی نمی‌توان به ایمان کسی پی برد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه ماهواره‌ها امروز برای متزلزل کردن ایمان جوانان برنامه شبانه روزی دارند افزود: توصیه می‌کنم با مطالعه آثار سودمند مانند کتب شهید مطهری ایمان خود را قوی کنند.

وی با اشاره به اینکه توصیه می‌کنم جوانان از ورود به این شبکه‌ها پرهیز کنند افزود: به گونه ای برنامه ریزی کرده‌اند که همه افکار جوانان را دیگری می‌کنند.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه برخی می گویند نمی‌توان از ورود جوانان به این شبکه‌ها جلوگیری کرد خاطر نشان کرد: این‌ها خود کسانی هستند که تریبون این رسانه‌ها را به دست گرفته‌اند و تنها با ایمان به خداوند می‌توان در برابر وسوسه‌های ایجاد شده ایستاد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه به پایان ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم گفت: ماه رمضان ماه ذخیره تقواست و باید به لباس تقوا در این ماه پوشیده شد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه رمضان ماه برنامه ریزی در زندگی و ماه کمک به مستمندان است گفت: این ماهی است که مقدرات ما در آن رقم می‌خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئله حجاب چون با امنیت و طهارت جامعه دارد از نیازهای اصلی مردم به حساب می‌آید تصریح کرد: باید همه دستگاه‌هایی که در این زمینه نقش دارند به وظیفه خود عمل کنند.

آیت الله سعیدی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای گفت: رفتار آمریکایی‌ها به قدری آزار دهنده است که به نفرت مردم ما می‌افزاید. آن‌ها با عقاید ما مشکل دارند و مسئله مذاکرات بهانه ای بیش نیست.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که دین ما را نابود کنند گفت: دشمنی ما مردم با آمریکایی‌ها بر اساس احساس نیست و ریشه ای است. عقل و شرع حکم می‌کند با این دشمنان سخت برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مواضع خصمانه آن‌ها با ما ملت ما هرگز آماده ایجاد رابطه با آمریکا نیست خاطر نشان کرد: تا زمانی که دست جنایتکار آمریکا در جنایات دیده می‌شود شعار مرگ بر آمریکای ملت ما از زبان‌ها نمی‌افتد گفت: از تیم مذاکره کننده مان که در برابر زیاده خواهی آمریکا ایستادگی می‌کنند تشکر می‌کنیم و اعلام می‌کنیم با قدرت از عزت ملت ایران دفاع کنید.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه باید از همه مردم که در همه کشورهای مسلمان به ندای امام لبیک گفتند تشکر کرد اظهارداشت: صهیونیست های با حمایت انگلیس خبیث و با اداعاهای بدون پیاه مانند بازگشت به سرزمین موعود به کشور فلسطین حمله کردند و شعار از نیل تا فرات خود را به این ترتیب شکل دادند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ستیز خود با صهیونیست را از ابتدای انقلاب آغاز کردند گفت: مردم نیز همواره به اعلام انزجار از صهیونیتس پرداختد و تا نابودی کامل آنها از این شعار خود کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در اهپیمایی امروز نشان داد که می‌توان با دست خالی نیز به جنگ دشمن رفت گفت: این راهپیمایی نقاب از چهره صهیونیست برداشت و چهره آنها را به جهان نشان داد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه حمله عربستان به یمن به خوبی نشان داد که آنها هم پیمان با صهیونیست هستند گفت: به همین دلیل شعار مرگ بر آل سعود نیز همواره بر زبان مسلمانان می‌ماند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgnw9w.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما