يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 31378
با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی

همایش روز حجاب و عفاف در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش روز حجاب و عفاف با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در قم برگزار شد.
همایش روز حجاب و عفاف در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، همایش روز حجاب و عفاف ظهر امروز به همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم و با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در تالار معصومیه این استان برگزار شد.

در ابتدای این همایش معصومه ظهیری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم خاطرنشان کرد: اکنون شبهات مختلفی از سوی جبهه‌های مختلف برای تخریب نظام اسلامی مطرح می‌شود و پاسخگویی به این شبهات یکی دیگر از برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم است.

وی با اشاره به اینکه نوع برنامه‌ریزی متقابل در زندگی برای مردان و زنان اهمیتی ویژه دارد ابراز کرد: ارتباط میان خانواده‌های جامعه اسلامی در رسیدن به اهداف جامعه موثر است.

همچنین حسن بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه میزان استفاده از انگیزه‌های درونی و ابزارهای بیرونی برای رعایت حجاب در جامعه اسلامی در مقاطع زمانی مختلف متفاوت است تاکید کرد: استفاده از قوانین نباید کنار گذاشته شود اما باید از این مکانیزم‌ها به عنوان درمان موقت استفاده کنیم زیرا استمرار این قوانین می‌تواند آسیب‌های بسیاری برای جامعه اسلامی داشته باشد به همین علت باید برای ترویج و حفظ حجاب بر فرهنگ‌سازی بنیادین در جامعه اسلامی تکیه کنیم.

وی ادامه داد: گاهی برای تشریح مطلوب قوانین در جامعه باید بسترهای مورد نیاز را در جامعه ایجاد کنیم و این موضوع با میزان توجه خانواده‌های جامعه اسلامی به ویژه مادران به قوانین ارتباط مستقیمی دارد.

در پایان این مراسم فریدون همتی سرپرست استانداری قم با اشاره به اینکه مادران شهدا هیچ زمانی احساس ضعف و ناتوانی نکرده‌اند بیان کرد: اشک شوق مادران برای فدا کردن فرزندان خود در راه انقلاب نشان از ایمان آن‌ها نسبت به آرمان‌های امام خمینی(ره) است و اکنون نیز این مادران و خانواده‌های شهدا با صلابت خاصی برای دفاع از آرمان شهدا در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

وی تاکید کرد: تهاجم‌های فرهنگی دشمن جدی است زیرا کشورهای استکباری از راهکارهای مختلف نتوانسته به نتیجه برسد و به سمت حوزه فرهنگ که سرچشمه آن زنان و بانوان جامعه اسلامی هستند، روی آورده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbwfbf.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما