چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 3153
اکبری خبر داد:

150 شهید روحانی متولد قم شناسایی شدند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) از شناسایی 150 شهید روحانی متولد قم خبر داد.
150 شهید روحانی متولد قم شناسایی شدند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری ظهر امروز با اشاره به مقام شهدا اظهار کرد: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اعتلای ارزش‌های دینی و الهی مبارزه کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت بالاترین و بزرگ‌ترین آمال و آرزوی هر انسان برجسته و ممتاز در عالم موجودات بوده و همواره در جست‌وجوی رسیدن به خدا است تا به کمالات نفسانی و الهی برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: انسان‌ها برای دستیابی به این مقام باید سختی‌ها، دشواری‌ها و ناملایمات را تحمل کنند تا به رضایت ذات اقدس الهی برسند.

وی عنوان کرد: طاعت و بندگی نخستین گام سعادت انسان‌ها محسوب می‌شود و اگر از این فرصت بهره‌برداری کامل صورت گیرد، خداوند نعمت‌های فراوانی به بندگان می‌دهد.

اکبری با اشاره به ویژگی شهید میثمی گفت: این شهید دارای شخصیتی ممتاز و پیشتاز در عرصه نبرد و روحانی وارسته و آراسته بود که چراغ راه انسان‌های عاشق است.

وی ادامه داد: این شهید یکی از شخصیت‌های برجسته بود که در سال‌های دفاع مقدس و پیش از آن خود را وقف خدا کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: خداوند دل‌های پاک صالحان را به سوی شهید میثمی منعطف کرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید میثمی در ۱۵ دی گفت: این یادواره به منظور تکریم از شهدای روحانی سال‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اکبری با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در همه استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: تاکنون یادواره شهدای روحانی در ۱۳ استان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵۰ شهید روحانی متولد قم شناسایی شدند و کتاب‌هایی درباره آنها به رشته تحریر درآمده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد: کسانی‌ که به آرمان‌های امام خمینی(ره) می‌پیوندند، باید نگاهی به پیشکسوتان و مردان با همت مانند شهید میثمی داشته باشند.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شهید میثمی گفت: این شهید نمونه و الگویی از روحانی حاضر در عرصه‌های نبرد و جزو کسانی بود که در روزهای آغازین انقلاب، امام خمینی(ره) را به خوبی شناخت.

اکبری خاطرنشان کرد: شهید میثمی دارای اقدامی به هنگام و زبانزد خاص و عام بوده و حضور جدی وی در عرصه‌های نبرد مایه آرامش برای فرماندهان عالی جنگ بود.

وی بیان کرد: این شهید در زمینه شجاعت، تواضع و فروتنی زبانزد بود و همه به عنوان وظیفه بر خود لازم می‌دانند گوشه‌ای از زندگانی پربار شخصیتی مانند شهید میثمی را بازکاوی کرده و برای دیگران تبیین کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.k0s2yt0fsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما