چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 31697
از هشتم تا سیزدهم شهریور ماه صورت می‌گیرد

برگزاری المپیاد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار

قم نيوز : قم نیوز: هفتمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور از هشتم تا سیزدهم شهریور ماه در استان قم برگزار می‌شود.
برگزاری المپیاد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار
به گزارش قم نیوز، برای نخستین بار است که میزبانی این مسابقات که با حضور ۳۱ تیم در قالب ۱۱ رشته ورزشی با حضور ۲۰۰۰ نفر ورزشکار، داور و مربی برگزار می‌شود به استان قم واگذار شده است.

قرار است این مسابقات در سالن تکواندو، سالن بدمینتون، سالن شهدای هفتم تیر و سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شود.

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن ۲ هزار نفری حیدریان برگزار خواهد شد.

دانشجویان در این مسابقات در رشته‌های کاراته، تکواندو،‌ کشتی آزاد و فرنگی،‌ شنا،‌ دو و میدانی،‌ والیبال، بسکتبال، بدمینتون،‌ تنیس روی میز ‌و فوتسال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مسابقات هر دوسال یکبار برگزار در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود که هشت نفر برتر رشته‌های ورزشی هر استان در این المپیاد حضور پیدا می‌کنند و افراد برتر در این دوره از مسابقات ورزشی به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

از برنامه‌های جانبی این دوره از مسابقات برگزاری نمایشگاه کتاب،‌ برگزاری غرفه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با موضوع مواد مخدر و داروهای نیروزا و مسابقات کتابخوانی است و به افراد برتر هدایای ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

دانشگاه پیام نور از بزرگ‌ترین دانشگاه های دولتی کشور است که نزدیک به یک‌میلیون دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و این گونه المپیادهای ورزشی با هدف ایجاد شادی و نشاط بین دانشجویان برگزار می‌شود.

در ضمن میزبانی المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور به استان همدان واگذار شده و دختران این دانشگاه در این استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfevdm.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما