پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 31714
تیم صبا در ۳ روز بسته شد

دایی: در قم به‌دنبال حاشیه‌سازی نیستیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که صبا به حمایت مردم قم نیاز دارد گفت:در قم به دنبال حاشیه سازی نیستیم.
دایی: در قم به‌دنبال حاشیه‌سازی نیستیم
به گزارش قم نیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال اهواز و صبای قم اظهار داشت: بازی فردا بازی بسیار مهمی برای ماست و تیم ما بسیار دیر جمع شد و چند بازیکن ما جلسات کمی با ما تمرین کردند و متاسفانه چند بازیکن اصلی را نیز از دست داده ایم و سعی کردیم بتوانیم بهترین ها را جذب کنیم.

وی افزود: در یارگیری بهترین عملکرد را داشتیم و از همه بازیکنانم تشکر می کنم که قراردادی که با ما بستند قابل قیاس با پیشنهادات دیگر نبود و به ما لطف کردند و این لطف در مورد بازیکنان فصل گذشته صبا هم وجود داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم اما زمان کافی برای تمرین نداشته ایم و شاید از نظر بدنی مشکلاتی وجود دارد و این مشکلات در زمینه گروهی نیز وجود دارد اما تیم ما از همین فردا برای برد به میدان می رود و به دنیال بهانه گیری برای پیروز نشدن نیستیم.

دایی بیان کرد: تمام سعی خود را می کنیم که لیگ را به بهترین نحو آغاز کنیم و فکر می‌کنم یک گروه خوب را تشکیل داده ایم و بازی با استقلال نیز بازی سختی برای ماست زیرا این تیم پس از چند سال در لیگ حاضر شده اما شناخت چندانی از این تیم نداریم اما برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم.

وی عنوان کرد: می خواهیم گام اول را محکم برداریم و ۳ امتیاز را کسب کنیم و از مردم قم می خواهم که ما را حمایت کنند و پشتیبان تیم ما باشند و بدون حضور تماشاگران نمی توانیم به اهدافی که مد نظر ماست برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: از حالا نمی توانیم در مورد سهمیه یا سرنوشت صبا صحبت کنیم و شاید اگر یک ماه پیش بود و تمرینات خود را آغاز کرده بودیم ممکن بود بتوانیم از قهرمانی هم صحبت کنیم.

دایی در مورد انتقال تمرینات صبا به تهران اظهار داشت: به غیر از ۲ بازیکن جوان ، سایر بازیکنان ما ساکن تهران و کرج هستند.نتیجه گیری سال قبل صبا هم به نظر من به‌دلیل دوری محل تمرین بود و قرار است تمرین در تهران باشد و یک روز در هفته در قم تمرین داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که صبا داشته است این تیم در ۳ روز بسته شد و اکیپی که این کار را انجام دادند کار بزرگی کردند و ما با توجه به داشته هامان بهترین عملکرد در نقل و انتقالات را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: شرایط صبا به شکلی بود که این تیم در حال خروج از قم بود و داشتند این تیم را به شهر دیگری هبه می‌کردند.به‌دلیل حضور مالک جدید بود که امروز صبای قم هنوز وجود دارد و همه باید به این تیم کمک کنیم.

دایی گفت: در قم به دنبال حاشیه‌سازی نیستیم و می‌خواهیم صبا در قم تیمی قدرتمند و حرفه‌ای باشد و بتواند نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjedm.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما