پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 31717
از پنجم تا دهم مرداد امسال صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از ثبت‌نام دانشجویان در مقطع کارشناسی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از پنجم تا دهم مرداد امسال خبر داد.
پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی با اشاره به فعالیت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این مرکز دارای سابقه ۱۰ ساله برای جذب دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز در مقطع کارشناسی به دو صورت بدون آزمون جذب و پذیرش دانشجو دارد و دانشجویان با توجه به تحصیلات دیپلم و سوابق تحصیلی جذب می‌شوند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از مهلت ثبت‌نام متقاضیان از روز پنجم تا دهم مرداد امسال خبر داد و افزود: ثبت‌نام متقاضیان از طریق سایت sanjesh.org انجام می‌شود و پس از ثبت‌نام می‌توانند در دانشکده به عنوان دانشجو پذیرفته شوند، اسامی پذیرفته‌شدگان نیز دهم شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد:‌ برخی از افراد علاقمند هستند تحصیلاتی در مقطع کارشناسی داشته باشند، ولی امکان حضور در دانشگاه را ندارند، بنابراین به صورت غیرحضوری به تحصیل می‌پردازند.

امکان تحصیل بدون کنکور و غیرحضوری
غلامعلی یادآور شد:‌ اگر کسی علاقمند باشد در رشته‌های علوم حدیث یا علوم و معارف قرآن تحصیلاتی را در سطح کارشناسی بگذراند، این بستر در مرکز فراهم شده بنابراین می‌توانند بدون محدودیت سنی در مقطع کارشناسی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش متقاضیان مرکز به صورت بدون کنکور و تحصیل به صورت غیرحضوری از طریق اینترنت انجام می‌شود، گفت: ارائه معافیت تحصیلی در طول تحصیل میسر است و از طرفی مدرکی که در پایان دوره به متقاضیان ارائه می‌شود، مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: مرکز دارای ۵۰ نمایندگی است که متقاضیان می‌توانند در یکی از آنها حضور پیدا کرده و ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: دو رشته علوم و معارف قرآن، علوم حدیث در مقطع کارشناسی و چهار رشته علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث با گرایش تفسیر اثری، علوم حدیث با گرایش کلام و عقاید و ‌علوم حدیث با گرایش نهج البلاغه در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

برگزاری دوره‌های آموزش آزاد
غلامعلی با اشاره به برگزاری دوره‌های آزاد گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد را نداشته باشد، ولی علاقمند است اطلاعاتی در زمینه علوم قرآن و حدیث داشته باشد، می‌تواند در دوره‌های آزاد شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آزاد در زمینه قرآن، حدیث، معارف اسلامی، اخلاق و اعتقادات، فرهنگی، اجتماعی و خانواده است.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث یادآور شد: ۳ هزار و ۵۹۵ نفر در دوره‌های مجازی مرکز در حال تحصیل هستند که ۲ هزار و ۷۰۴ نفر در مقطع کارشناسی و ۸۹۱ نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد فعال هستند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciyyap.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما