يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 31791
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد

فلسطین نمایشگاهی برای معرفی جاهلیت مدرن و تروریسم دولتی توسط آمریکا و صهیونیست‌ها

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در سوزاندن کودک فلسطینی گفت: سرزمین فلسطین به نمایشگاهی برای معرفی جاهلیت مدرن و تروریسم دولتی تبدیل شده است که آمریکا و صهیونیست‌ها مروج آن هستند.
فلسطین نمایشگاهی برای معرفی جاهلیت مدرن و تروریسم دولتی توسط آمریکا و صهیونیست‌ها
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد با محکومیت جنایت هولناک اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن منزل یک فلسطینی که بر اثر آن یک کودک ۱۸ ماهه زنده زنده در آتش سوخت، اظهار داشت: این جنایت نشان داد که صهیونیست‌ها مروج و مفسر عملی شعار «هدف وسیله را توجیه می‌کند» بوده و برای نیل به مقاصد شوم و شیطانی خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و حتی کودک شیرخواره را نیز زنده زنده در آتش می‌سوزانند تا کینه خود نسبت به مقاومت مشروع و به حق فلسطینی‌ها را بروز دهند.

وی با بیان اینکه این جنایت جدیدی نیست و این رژیم کودک‌کش، عمال و نیروهای آن در سطح جهان معروف به این قبیل جنایت‌ها هستند، گفت: این جنایت مصداق تروریسم مدرن و سوغات حقوق بشر مورد حمایت آمریکا است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه بدون تردید جنایتکاران عقوبت اعمال ننگین خود را هر چه زودتر خواهند دید، افزود: امیدواریم خداوند بیداری به بشریت و مجامع بین‌المللی بدهد تا از خواب غفلت بیدار شده و هر چه زودتر زمینه‌ای فراهم شود تا این رژیم منحط و کودک‌کش از صفحه روزگار محو شود.

وی خاطرنشان کرد: جنایت صهیونیست‌ها در سوزاندن کودک فلسطینی، مصداق تروریسم مدرن و سوغات حقوق بشر آمریکایی برای بشریت امروز بوده و پرده جدیدی از کودک‌کشی‌ در سرزمین‌های اشغالی توسط صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: امروز همه دولت‌ها، سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی که تاکنون در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند در قبال این جنایت بزرگ مسئول هستند و در واقع جامعه بین‌المللی که آمریکا به دروغ مدعی پرچمداری آن است برابر این جنایت هولناک چه پاسخی داشته و برای برخورد با آن چه اقدامی را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی با برشماری سیاهه‌ جنایات صهیونیست‌ها طی حدود ۷۰ سال از اشغال فلسطین تصریح کرد: سرزمین فلسطین به نمایشگاهی برای معرفی جاهلیت مدرن و تروریسم دولتی تبدیل شده است که آمریکا و صهیونیست‌ها مروج آن هستند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در پایان تاکید کرد: این از عجایب روزگار است که آمریکایی‌‌ها در فضای رسانه‌ای ژست حقوق بشری می‌گیرند و آشکارا به محکومیت جنایت صهیونیست‌ها می‌پردازند اما در خلوت و پنهان از سردمداران رژیم جلاد، اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی حمایت کرده و برای آنها کف می‌زنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca60ne.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما