شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 31882
فرماندار قم مطرح کرد

نقش موثر اصحاب رسانه در ایجاد نشاط میان مردم

قم نيوز : قم نگار: فرماندار قم گفت: اصحاب رسانه در ایجاد نشاط و همدلی میان مردم نقش موثر و والایی دارند.
نقش موثر اصحاب رسانه در ایجاد نشاط میان مردم
به گزارش قم نگار، رضا سیار امروز در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور جمعی از مسئولان استانی و خبرنگاران در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد سال ۹۳ را سالی پر کار برای اصحاب رسانه دانست و از زحمات خبرنگاران تشکر کرد.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در زمستان گذشته اظهار کرد: پوشش خبری مناسب این سفر سرنوشت‌ساز به تقویت دولت در اهداف بلندش کمک شایانی کرد.

فرماندار قم اضافه کرد: این پوشش رسانه‌ای مناسب، در واقع تقویت نظام جمهوری اسلامی با حمایت قاطع مراجع و حوزه علمیه قم از سیاست‌ها و راهبردهای دولت محسوب می‌شد که تبیین و به تصویر کشیدن این حمایت روی دوش اصحاب رسانه بود.

سیار تصریح کرد: در شرایط رکودی که با تورم در کشور همراه بود نقش اصحاب رسانه در ایجاد نشاط و رضایت‌مندی در مردم بسیار موثر بود این تلاش جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: با وجود شرایط سخت اقتصادی که زندگی و تحمل آن را بر مردم سخت کرده بود نشاط مردم و حمایت آنها از دولت متفاوت بود و این مهم به دست اصحاب رسانه محقق شد.

فرماندار قم بیان کرد: در سال ۹۳ شما اصحاب رسانه به صورت عملی شعار امسال که همان همدلی و همزبانی دولت و ملت بود را محقق کردید.

سیار در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع توافق هسته‌ای اشاره و ابراز کرد: در حوزه سیاست خارجی موضوعی بود که با ورود مناسب رهبری انقلاب به تقابل‌های دو دیدگاه موافق و مخالف پاسخ گفته شد.

وی تصریح کرد: موضع ایران در این زمینه در برابر استکبار جهانی تشریح شد و با تدبیر رهبری و سیاست‌های صحیح دولت دنیا مجبور شد در برابر ملت عزیز ایران سر تسلیم فرود بیاورد.

فرماندار قم با اظهار اینکه در شرایط به وجود آمده دیگر توافق یا عدم توافق مهم نبود ادامه داد: در این بین آنچه اهمیت داشت این بود که دشمنان در برابر ما خلع سلاح شدند و فهمیدند که ملت ایران مدافع منافع کشور و گوش به فرمان ولی فقیه خویش هستند.

سیار توافق انجام شده را مثبت خواند و اظهار کرد: در مذاکره و نبرد دیپلماتیک و کارزاری که در دنیای سیاست وجود داشت دولتمردان ما توانستند با توافق منعقد شده در نهایت دنیا را به زانو درآورند.

وی با اشاره به پیروزی نهایی ایران در مذاکرات بیان کرد: امروز آمریکا که سردمدار استکبار جهانی است تسلیم اراده ملت ایران شده و فهمیده که راهی جز توافق و مذاکره با ایران ندارد.

فرماندار قم در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان کرد: از شما اصحاب رسانه تقاضا داریم تا فضای عمومی جامعه را برای شرکت در این همایش بزرگ سیاسی آماده کنید.

سیار با بیان اینکه برگزاری انتخابات در هر کشوری از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است تاکید کرد: شرکت در انتخابات بیعت با رهبر و میثاق با جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و مشارکت در تصمیم‌گیری برای سرنوشت خویش است و اصحاب رسانه باید نقش خود را در این زمینه به درستی ایفا کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb5wbf.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما