شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 31883
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم:

نباید با بی‌توجهی به خبرنگاران داخلی عرصه را برای رسانه‌های خارجی باز کنیم

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: اگر کسی با ندای رسانه‌ای فرزندان خود بیدار نشود، با لگد رسانه‌ای دشمن بیدار می‌شود و برخی از رویدادها ناشی از بی‌توجهی به خبرنگاران است، زیرا اگر بی‌توجهی به خبرنگاران صورت گیرد، عرصه در خدمت رسانه‌های خارجی قرار می‌گیرد.
نباید با بی‌توجهی به خبرنگاران داخلی عرصه را برای رسانه‌های خارجی باز کنیم
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی از مشاغل سخت و طاقت‌فرسا است، ‌اظهار کرد: عرصه خبر دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است که مسئولان باید به تلاشگران این عرصه توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاری در مجموعه کارهای خبری جزو کارهای مشکل و سخت بوده و در عرصه رسانه کار خبری دشوارترین کارها است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به اهمیت کار در عرصه خبرنگاری گفت: باید خانه‌ای تشکیل شود تا مسائل و مشکلات خبرنگاران را پیگیری کند که بیمه خبرنگاری نیز جزو آن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی با ندای رسانه‌ای فرزندان خود بیدار نشود، با لگد رسانه‌ای دشمن بیدار می‌شود، می‌توان بیان کرد برخی از رویدادها ناشی از بی‌توجهی به خبرنگاران است، زیرا اگر بی‌توجهی به خبرنگاران صورت گیرد، عرصه در خدمت رسانه‌های خارجی قرار می‌گیرد.

لطفی‌نیاسر عنوان کرد: باید فرزندان خود را آزاده و مستقل تربیت کنیم و نباید شاهد باشیم که خبرنگار با ناملایمات و مشکلات مواجه شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاری کار سختی است، گفت: خبرنگاری از مشاغل مهم است، زیرا جامعه از طریق خبرنگاران درک و مشاهده می‌کند، بنابراین درک و فهم درست جامعه بر عهده ما است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم یادآور شد: کسی که در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر کار می‌کند، هر روز نیازمند وعظ اخلاقی بوده، زیرا صلاح و فساد جامعه به وسیله آنها منعکس می‌شود.

وی عنوان کرد: صداقت، تحمل و تقوای رسانه‌ای باید در خبرنگاران وجود داشته باشد، قدرت رسانه‌ای به ما قدرت می‌دهد و با سستی رسانه‌ای خود را تباه می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc14q1.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما