يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 32024
برگزاری مراسم‌های دهه کرامت نیاز به برنامه‌ریزی سالیانه دارد‌

آیت‌الله استادی: برگزاری مراسم‌های دهه کرامت نیازمند هدف و برنامه‌ریزی است

قم نيوز : قم نگار: عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه برگزاری مراسم در دهه کرامت نیاز به برنامه‌ریزی سالیانه دارد، گفت: با هدفگذاری دقیق در این زمینه شاهد تاثیر گذاری بیشتر هستیم.
آیت‌الله استادی: برگزاری مراسم‌های دهه کرامت نیازمند هدف و برنامه‌ریزی است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله رضا استادی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت در قم با اشاره به اینکه در هر عبادتی هدفی وجود دارد اظهارداشت: مردم تکالیف خود را انجام می‌دهند اما باید در مورد اهداف این اقدامات نیز آگاهی داشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در کارهای تبلیغی هدف مورد توجه قرار ندارد افزود: روزه گرفتن از جمله اعمالی است که آن را انجا می‌دهیم اما هدف مورد نظر خداوند را مورد نظر قرار نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن جایگاه ویژه‌ای در کشور ما دارد خاطرنشان کرد: باید در قرائت و حفظ قرآن درک و فهم مفاهیم نیز مورد دقت قرارگیرد.

آیت الله استادی با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه کرامت در کشور نیازمند هدف و برنامه ریزی است تصریح کرد: توجه به این نکته که این مراسم برای تبلیغ و ترویج دین است باید مد نظر باشد و هدف‌ها فراموش نشود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه برگزاری مراسم در دهه کرامت نیاز به برنامه ریزی سالیانه دارد عنوان کرد: با هدفگذاری دقیق در این زمینه شاهد تاثیر گذاری بیشتر هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در دهه کرامت باید برای تعمیق اعتقادات مردم اقدام شود خاطرنشان کرد: کار در این زمینه مربوط به شخص یا جناح خاصی نیست و همه مردم باید بتوانند در آن شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در برنامه‌های مختلف مراقب باشند بیت المال را هدر ندهند تصریح کرد: کارهای فرهنگی باید دارای بازدهی مناسب باشند و مردم را نیز در امور مختلف شرکت دهیم.

آیت الله استادی با بیان اینکه کارهایی که برای تبلیغ دین انجام می‌شود بدون اجر نمی‌ماند اما باید محتوای این اقدامات نیز مناسب باشد گفت: منافع فردی در امور باید نادیده گرفته شود و زمانی که گزارشی از کار‌ها داده می‌شود این گزارش‌ها حقیقی باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaywne.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما