يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 32146
استاندار قم:

۲۲۱ پروژه عمرانی استان قم در هفته دولت افتتاح می‌شود‌

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم از افتتاح و بهره‌برداری ۲۲۱ پروژه عمرانی با بودجه‌ای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبرداد.
۲۲۱ پروژه عمرانی استان قم در هفته دولت افتتاح می‌شود‌
به گزارش قم نگار، سیدمهدی صادقی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد‌، اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزنده‌ای برای انعکاس خدمات دولت است که باید با همکاری رسانه‌ها انجام شود.

استاندار قم با بیان اینکه توافق هسته‌ای راهی برای برداشتن محدودیت‌های غیرمنصفانه بین‌‌‌المللی است، افزود: دولت با وجود مشکلات فراوان در عرصه خارجی نیز دستاوردهای خوبی به‌دست آورده ‌و توانسته در عرصه دیپلماسی بین‌‌المللی افتخاراتی برای خود ثبت کند.

وی همراهی‌های رهبر معظم انقلاب و و مردم را سرمایه‌ای بزرگ برای دولت برشمرد و عنوان کرد: برنامه‌هایی به مناسبت هفته دولت در سطح ملی و استانی برنامه‌ریزی شده ‌که با انجام آن تزریق امید، نشاط و اعتماد عمومی در جامعه را به همراه دارد.

صادقی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت است، عنوان کرد: ۲۲۱ پروژه عمرانی در زمینه با بودجه‌ای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان در این هفته افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvydm.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما