يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 32160
معاون ‌استاندار قم:

۳۵۰۰ واحد مسکن مهر قم در هفته دولت واگذار می‌شود‌

قم نيوز : قم نگار: معاون امور عمرانی استانداری قم از واگذاری ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان ‌در هفته دولت خبرداد.
۳۵۰۰ واحد مسکن مهر قم در هفته دولت واگذار می‌شود‌
به گزارش قم نگار، جواد دلاوری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ۲۲۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری و کلنگ زنی است که از این میان ۲۱۶ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری قم افزود: پروژه‌هایی که قرار است در هفته دولت در قم افتتاح یا کلنگ زنی شود در زمینه‌های تاسیسات زیربنایی، عمران شهری، حمل و نقل و راه سازی، مسکن، کشاورزی و آبخیزداری، عمران روستایی، احداث فضاهای آموزشی، گردشگری و کارخانجات تولیدی صنعت است است.

وی با بیان اینکه ۲۲۱ پروژه مورد نظر با تلاش ۱۵ دستگاه اجرایی و بهره‌مندی از اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده شده است، عنوان کرد: مهم‌ترین پروژه‌هایی که در بخش تاسیسات زیر بنایی است شامل گازرسانی به روستا‌ها، احداث و تقویت شبکه‌های برق و تامین روشنایی معابر روستا‌ها است.

دلاوری با اشاره پروژه‌های عمران شهری که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، گفت: در بخش عمران شهری بهسازی و زیرسازی آسفالت معابر و شوارع، احداث بوستان در مناطق مختلف، جدول گذاری و اصلاح هندسی میادین و معابر شهری، احداث پایگاه‌های آتش نشانی، احداث ورزشگاه از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دست اقدام قرار دارد.

معاون امور عمرانی استانداری قم با اشاره به پروژه‌هایی که در بخش عمران روستایی در دست اقدام است از اجرای ۹ طرح هادی روستایی، احداث و بهسازی راه‌های روستایی خبرداد.

وی به پروژه‌های بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهارداشت: در این بخش احداث پایگاه اورژانس شهری، مراکز بهداشت و درمان روستایی و احداث سوله‌های امدادی هلال احمر و مجتمع‌های توانبخشی بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

دلاوری با اعلام خبر واگذاری ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان آماده در هفته دولت، تصریح کرد: تعهدات استان قم در بخش مسکن مهر ۴۶هزار واحد بوده است که با افتتاح این تعداد در هفته دولت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد واگذار و مابقی تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: با تحویل ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در استان قم بسته می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbg8bf.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما