دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 32183
یادگیری زبان در برنامه‌های ۱۰ سال آینده حوزه علمیه قرار گیرد

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: اساتید آموزش زبان در حوزه‌های علمیه تربیت شوند‌

قم نيوز : قم نگار: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اساتید حوزه علمیه باید طلاب مستعد در زبان را شناسایی و برای آن‌ها برنامه داشته باشند.
آیت‌الله حسینی‌بوشهری: اساتید آموزش زبان در حوزه‌های علمیه تربیت شوند‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری که صبح امروز در مراسم اختتامیه اردوی مکالمه عربی در مدرسه امام باقر (ع) سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه شرکت طلاب در این دوره دارای پیامی مهم است، اظهار داشت: نخستین پیام این دوره این است که باید قدر زمان را بدانیم زیرا در صورتی که مراقب زمان نباشیم این فرصت از دست می‌رود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه دستیابی به دستاورد‌ها و مراتب بالای علمی با تلاش زیاد طلاب قابل تحقق است افزود: کسانی که در این دوره موفق به دریافت نمره لازم نشده‌اند، باید با تلاش بیشتر و بدون ناامیدی برای رسیدن به هدف خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تنها اشخاص نابغه نیستند که می‌توانند در حوزه علمیه به رشد و تعالی برسند تصریح کرد: تلاش کافی معیار مهمی است که می‌تواند به اشخاص برای رسیدن به اهداف متعالی کمک کند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه یادگیری زبان در حوزه‌های علمیه از ضروریات است، گفت: این راه باید با جدیت ادامه داشته باشد و برنامه ۱۰ سال آینده حوزه مد‌نظر قرار گیرد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه کمبود اساتید زبان از مشکلات ‌حوزه ‌است، خاطر‌نشان کرد: افرادی که در این دوره تربیت شده‌اند باید خود را آماده کنند تا در آینده به‌عنوان استاد در حوزه تدریس کنند.

وی با بیان اینکه اساتید حوزه علمیه باید طلاب مستعد در زبان را شناسایی و برای آن‌ها برنامه داشته باشند، بیان کرد: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید به آینده حوزه علمیه امیدوار هستند و طلاب نیز باید همین منش را داشته باشند.

‌انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgwq9w.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما