دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 32185
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
عضو شورای اسلامی شهر قم خبر داد

وصول ۴۴ درصدی بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم

قم نيوز : قم نگار: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی قم با اشاره به وصول ۴۴ درصدی بودجه در سازمان‌های تابعه شهرداری قم گفت: از بودجه پیش بینی شده برای سازمان‌ها، ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه سرمایه‌ای بوده است.
وصول ۴۴ درصدی بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم
به گزارش قم نگار، عباس محمدی اظهار داشت: جمع بودجه مصوب کل سازمان‌های تابعه شهرداری قم در سال ۱۳۹۴، ۱۶۱۰ میلیارد ریال است که بودجه چهار ماه رقمی بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال می‌شود و در این مدت ۲۴۰ میلیارد ریال محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به پیش بینی، ۴۴ درصد وصولی بودجه در سازمان‌های تابعه شهرداری قم اتفاق افتاده است اظهار کرد: از بودجه پیش بینی شده برای این سازمان‌ها، ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه سرمایه‌ای بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه هفت سازمان بیش از ۵۰ درصد از درآمد خود را محقق کرده‌اند گفت: سازمان‌های کشتارگاه صنعتی، میادین میوه و تره‌بار، آرامستان‌های بهشت معصومه(س)، حمل و نقل و ترافیک، پایانه‌های مسافربری، زیباسازی، مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جزء سازمان‌هایی بودند که نسبت به چهار ماه بیش از ۵۰ درصد درآمد داشته‌اند و درآمد دیگر سازمان‌ها کمتر از ۵۰ درصد بوده است.

محمدی ادامه داد: تناسب درآمد و هزینه در فصل سه که هزینه‌های سرمایه‌ای است به خوبی رعایت نشده و باید به این نکته توجه بیشتری کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwzap.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما