پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 32257
رئیس هیئت تنیس روی میز قم:

پینگ‌پنگ بازان قمی در رده سوم دور رفت لیگ دسته اول قرار گرفتند

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: پینگ پنگ بازان قمی در رده سوم دور رفت لیگ دسته اول کشور قرار گرفتند.
پینگ‌پنگ بازان قمی در رده سوم دور رفت لیگ دسته اول قرار گرفتند
به گزارش قم نگار، محمد عموییان اظهار داشت: پینگ پنگ بازان قمی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان و نونهالان پسر کشور در ارومیه برابر حریف خود مغلوب شدند تا در جایگاه سوم دو رفت قرار بگیرند.

وی افزود: تیم تنیس روی میز قم روز چهارشنبه در ادامه این مسابقات یک بازی از مرحله گروهی برگزار کرد که این بازی با شکست نماینده قم همراه بود و سبب شد نماینده قم رده دوم جدول را از دست بدهد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم تنیس روی میز قم در پنجمین دیدار به مصاف تیم هیئت تنیس روی میز کاشان به نمایندگی از اصفهان رفت و در روزی که شایسته کسب پیروزی بود ۵ بر ۳ به این تیم باخت.

عموییان بیان داشت: نماینده قم از ۴ بازی گذشته خود ۳ پیروزی و یک شکست در کارنامه داشت و با شکست برابر کاشان ۸ امتیازی باقی ماند و مسابقات خود را از دور برگشت از ۲۹ شهریور در کاشان پیگیری می‌کند.

وی عنوان کرد: تیم تنیس روی میز قم در نخستین بازی خود گلستان را شکست داد اما سپس برابر کرمانشاه بازنده شد و در ادامه ۲ پیروزی متوالی برابر سقز و ارومیه به دست آورد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: نمایندگان استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، گلستان، اصفهان و کردستان حریفان تیم تنیس روی میز قم در مسابقات دسته اول کشور را تشکیل می‌دهند و از این گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد تا برای حضور در لیگ بر‌تر تلاش کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciyrap.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما