پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 32259
با حضور ۵۰۰ ورزشکار؛

مسابقات ووشوی مردان کشور در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نگار: مسابقات ووشوی قهرمانی مردان کشور با حضور ۵۰۰ ورزشکار در قم گشایش یافت.
مسابقات ووشوی مردان کشور در قم آغاز شد
به گزارش قم نگار، رقابت‌های ووشوی قهرمانی مردان کشور پیش از ظهر پنج شنبه در رده‌های سنی مختلف به طور رسمی در قم گشایش یافت.

در این مسابقات که با حضور ۵۰۰ ووشوکار از ۳۰ استان کشور از جمله قم برگزار می‌شود ورزشکاران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رقابت‌های خود را در دو بخش ساندا و تالو برگزار می‌کنند.

این مسابقات در سبک نان چوآن ووشو برگزار می‌شود و ورزشکاران تا عصر روز جمعه ۶ شهریور مسابقات خود را در سالن شهید حیدریان قم تا مشخص شدند نفرات بر‌تر اوزان مختلف ادامه می‌دهند.

اعضای کمیته فنی فدراسیون ووشو به همراه محمد هادی رشیدی دبیر هیئت ووشوی استان قم بر نحوه برگزاری این مسابقات نظارت دارند.

این مسابقات هم اکنون در دو بخش ساندا و تالو در رده سنی نونهالان آغاز شده است و از عصر امروز وارد مسابقات رده سنی نوجوانان می‌شود و رقابت‌های رده سنی بزرگسالان نیز فردا برگزار خواهد شد.

این در حالی است که قم سال گذشته میزبانی مسابقات ووشوی مردان و زنان کشور در سبک فانگ من چوآن را بر عهده داشت و آن مسابقات با قهرمانی تیم ووشوی قم در سالن ورزشی فرودگاه سلفچگان قم پایان یافت.

همچین چندی پیش مسابقات ووشوی سبک لو هان چوآن نیز در قم برگزار شد و ۴۰۰ ووشوکار از ۲۲ استان در این مسابقات حضور یافتند که تیم ووشوی قم با اقتدار قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaoune.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما