شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 32283
دبیر جشنواره خوارزمی قم:

دانش‌آموزان قمی رتبه سوم جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کردند

قم نيوز : قم نگار: دبیر جشنواره خوارزمی استان قم از کسب رتبه سوم کشوری در مسابقات نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان قمی خبرداد.
دانش‌آموزان قمی رتبه سوم جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کردند
به گزارش قم نگار، حسین کرمی اظهار داشت: ۲۹ طرح از استان قم به هفدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی راه یافت و ۲۱ طرح نیز در مرحله استانی برگزیده شده است.

وی گفت: جشنواره جوان خوارزمی در مرحله داوری است که در هفته پژوهش نتایج جشنواره کشوری اعلام می‌شود.

دبیر جشنواره خوارزمی استان قم با اشاره به اینکه جشنواره جوان خوارزمی برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم است، گفت: امسال ۱۲۰ طرح از استان قم به دبیرخانه ارسال شده که پس از اتمام داوری ۲۹ طرح به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی عضو بنیاد ملی نخبگان شده و تسهیلات ورود به دانشگاه و برای پسران معافیت سربازی اعطا می‌شود.

کرمی بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی نیز برای دوره متوسطه اول در مشهد برگزار شد که چهار طرح در چهار رشته مسابقات آزمایشگاهی، ادبی، پژوهشی و دست ساخته به مرحله کشوری راه یافتند که دانش آموزان قمی در این جشنواره رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

وی گفت: مدارس ایده‌های خود را به پژوهش سراها ارسال کرده و پس از بررسی ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند و توسط مشاورین ایرادات گرفته شده و آثاری که قابلیت اجرایی شدن دارند به مرحله داوری استان ارسال شده‌اند.

دبیر جشنواره خوارزمی استان قم عنوان کرد: به افرادی که در متوسطه اول برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی می‌شوند جوایزی اهدا می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchxinx.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما