يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 32324
در پنجمین بازی خارج از خانه لیگ برتر فوتسال

یاسین‌پیشرو قم به میهمانی گیتی‌پسند می‌رود

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در پنجمین بازی خارج از خانه خود از هفدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال بدون بازیکن غایب به مصاف تیم مطرح گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.
یاسین‌پیشرو قم به میهمانی گیتی‌پسند می‌رود
به گزارش قم نگار، فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم بازی بسیار حساسی با تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال یعنی گیتی پسند اصفهان در پیش دارند، بخصوص اینکه بازی در خانه حریف برگزار می‌شود، اما آنها بعد از باخت ناباورانه به مقاومت البرز امیدوار به کسب پیروزی و سه امتیاز هستند.

با توجه به اینکه تعطیلات لیگ برتر فوتسال فرصت بسیار خوبی برای ریکاوری و آماده‌سازی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بود و کادر فنی یاسین‌پیشرو از این فرصت تقریباً سه هفته‌ای بهترین استفاده را به منظور بهبود شرایط تیم و موفقیت در ادامه لیگ برتر برد، اما یاسین‌پیشرو در هفته هفتم ناباورانه در خانه خود مغلوب تیم مقاومت البرز شد و حالا می‌خواهد در خانه تیم مدعی گیتی پسند اصفهان پیروز باشد.

با این حال یاسین‌پیشرو قم در هفته‌های چهارم تا ششم توانسته در خانه برابر دبیری تبریز و در میهمانی رقبای مطرحی همچون فرش‌آراء مشهد و حفاری اهواز دو پیروزی ارزشمند و شش امتیاز حیاتی کسب کند و وضعیت خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشیده و به آینده امیدوارتر باشد.

نگاهی به وضعیت فعلی بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که تمام بازیکنان این تیم به بازی حساس خارج از خانه مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان می‌رسند و سیدمهدی غیاثی سرمربی یاسین‌پیشرو برای اینکه نشان بدهد باخت خانگی به مقاومت البرز اتفاقی بوده مجبور به کسب امتیاز از این بازی دشوار است.

با اینکه تمام بازیکنان یاسین‌پیشرو قم در دیدار هفته هفتم در مقابل نماینده البرز برای این تیم به میدان رفتند اما فروغ چندانی نداشتند و با ارائه یک عملکرد ضعیف موجب شدند تا تیم یاسین‌پیشرو به سومین باخت خود در فصل جاری لیگ برتر تن بدهد و از مکان دوم جدول به رده چهارم برود.

یاسینی‌ها برای اینکه همچنان بین تیم‌های بالای جدولی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشند، نیاز دارند که دیدار خارج از خانه با گیتی‌پسند اصفهان را با پیروزی روحیه‌بخشی تمام کنند تا مبادا از صدرنشین جدول یعنی تاسیسات دریایی و رقبایی همچون گیتی‌پسند، مس سونگون و میثاق تهران عقب بمانند.

حالا باید منتظر دیدار حساس یاسین‌پیشرو قم و گیتی پسند اصفهان در هفته هشتم از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشیم تا نتیجه این دیدار که نقش بسزایی در قهرمانی هر ۲ تیم در لیگ امسال دارد مشخص شود، دیداری که از ساعت ۱۷ عصر جمعه سیزدهم شهریور ماه در سالن پیروزی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب ۱۹ امتیاز در صدر قرار گرفته است، تیم مس سونگون ورزقان با کسب ۱۳ امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و تیم‌های ۱۲ امتیازی گیتی‌پسند اصفهان و یاسین‌پیشرو قم در مکان‌های سوم و چهارم هستند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdos0s.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما