سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 32361
آیت‌الله علوی گرگانی:

مبارزه با تفکر داعش نیازمند اقدامات پژوهشی اسلام‌شناسان است

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: پژوهشگران و محققان اسلام باید برای نمایش چهره رئوف اسلام و امام زمان (عج) و مقابله با اندیشه‌ گروه‌های تکفیری اقدامات پژوهشی مناسبی انجام دهند.
مبارزه با تفکر داعش نیازمند اقدامات پژوهشی اسلام‌شناسان است
به‌گزارش قم نگار، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر گروه مطالعات قرآن، حدیث و مهدویت مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: کتاب جامع آیات مهدوی از آثار ارزشمند در حوزه مهدویت است که به خوبی در این زمینه اثر گذار بوده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه کتاب هدایت الهی کتاب مفیدی است افزود: این کتاب اثر خوبی است اما در صورتی که برای تکمیل این کتاب نیاز به کمکی وجود داشته باشد دفا‌تر مراجع برای این کار کمک می‌کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران اقدامات مناسب و فعالیت‌های خوبی دارد تصریح کرد: نظر سنجی از علما در کارهای پژوهشی از اقداماتی است که تولیت مسجد مقدس جمکران به آن اهتمام دارد و کاری شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه جامعه به انجام کارهای پژوهشی نیازمند است عنوان کرد: محققان و پژوهشگران باید در این زمان که گروه‌های تکفیری و داعش همه تلاش خود را برای تخریب چهره اسلام انجام می‌دهند، وارد میدان عمل شوند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه پژوهشگران و محققان اسلام باید برای نمایش چهره رئوف اسلام و امام زمان (عج) تحقیقات لازم را داشته باشند خاطر نشان کرد: برای مقابله با اقدامات دشمنان اسلام و گروه‌های تکفیری این اقدامات لازم است.

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه مهدویت اقدامات مناسبی انجام شود تصریح کرد: مراجع و علما باید بیش از گذشته در جریان اقداماتی که در گروه مطالعات قرآن، حدیث و مهدویت مسجد مقدس جمکران انجم می‌شود قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcezx8x.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما