يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 3237
دبیر حزب موتلفه اسلامی قم:

حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات با چراغ خاموش

قم نيوز : قم نیوز: دبیر حزب موتلفه اسلامی قم گفت: اصولگرایان همگی برای دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد هستند و هدف آیت‌الله مهدوی‌کنی، آیت‌الله مصباح‌یزدی و آیت‌الله یزدی یکی است.
حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات با چراغ خاموش
به گزارش قم نیوز، محمد عرب امروز با بیان اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتی برای لحظه‌ای از توطئه‌چینی علیه جمهوری اسلامی دست نکشیده است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بارها در سخنان خود این موضوع را تشریح کرده است که دشمنی غرب و آمریکا با شخص نیست بلکه آنها با اسلام ناب به دشمنی می‌پردازند.

وی ادامه داد: اسلامی که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پیاده شد نمونه‌ای از اسلام ناب است و این اسلام مستضعفان جهان را بیدار ساخته و به آنها جرات داده است تا در مقابل حاکمان زورگو و ظالم خود بایستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما معتقدیم که اصلاح‌طلبی که قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول داشته باشد را نباید با فتنه‌گران یکی دانست، بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی با سابقه ۵۰ ساله و با توجه خاص امام خمینی(ره) به این حزب همواره پشت سر امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز موضع حزب موتلفه اسلامی همان موضع جبهه متحد اصولگرایان است، تصریح کرد: ما در این انتخابات درون جبهه متحد اصولگرا و پشت سر جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حرکت خواهیم کرد.

عرب با بیان اینکه درون خانواده اصولگرا هیچ اختلافی وجود ندارد، عنوان کرد: اعضا جبهه پایداری نیز اصولگرا هستند و همان حرفی را می‌زنند که جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌زنند البته اختلاف سلیقه در هر خانواده‌ای ممکن است پیش بیاید اما در اصول و اصولگرایی هیچ‌کس اختلاف ندارد.

وی با بیان اینکه اصولگرایان همگی برای دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد هستند و هدف آیت‌الله مهدوی‌کنی، آیت‌الله مصباح‌یزدی و آیت‌الله یزدی یکی است، خاطرنشان کرد: ملت ایرانی باید با جدیت وارد انتخابات شوند و با حضور حداکثری خود درس خوبی به دشمنان و توطئه افکنی آنها دهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قم گفت: دشمن به‌ دنبال این است که یا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند ‌یا اینکه افراد ناشایست خود را وارد مجلس شورای اسلامی کند که حضور حداکثری و انتخاب شایسته مردم توطئه‌‌های آنها را خنثی خواهد ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نیز در این انتخابات حضور خواهند یافت، اظهار کرد: سران اصلاحات نمی‌خواهند از قافله عقب بیفتند و در این راستا با چراغ خاموش وارد انتخابات می‌شوند ولی مردم هوشیارند و نمایندگان دلسوز انقلاب را روانه مجلس خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.w9wrak9xupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما