يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 3259
مدیرعامل شرکت آبفا قم عنوان کرد:

ارائه خدمات شرکت آبفا در 28 دفتر پیشخوان دولت در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آبفا قم گفت: ارائه 21 فعالیت شرکت آبفا قم به 28 دفتر پیشخوان شهری واگذار شد.
ارائه خدمات شرکت آبفا در 28 دفتر پیشخوان دولت در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالحمید توکلی‌بینا ظهر امروز در همایش استانی خدمات پیشخوان دولت که در تالار آب شرکت آب و فاضلاب قم با حضور معاونان استاندار قم و جمعی از مدیران دستگاه‌های استانی برگزار شد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در ارتباط با ارائه خدمات به مشترکان، استراتژی توسعه درگاه‌های خدمت به مشترکین را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: در شرکت آبفا قم در یک سال گذشته تنها یک درگاه ارائه خدمت به صورت حضوری وجود داشت، که دو ضلع دیگر به این درگاه اضافه شد.

توکلی‌بینا عنوان کرد: ارائه خدمات از طریق الکترونیک و سایت شرکت آبفا و سامانه تلفنی ۱۲۲، دو ضلع ارائه خدمت به مشترکان این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آبفا قم گفت: شرکت آبفای قم با ارائه خدمات در ۲۸ دفتر پیشخوان ضلع حضوری خود را توسعه داده است.

وی با اشاره به انجام مطالعات مختلف برای واگذاری خدمات آبفا به دفاتر پیشخوان دولت، خاطرنشان کرد: خدمات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه ۲۱ فعالیت که قابلیت واگذاری داشت شناسایی شده و در ۲۳۰ نفر ساعت کار بازرسی و بررسی ۷۰ دفتر پیشخوان شهری دنبال شد.

توکلی‌بینا ادامه داد: ۶۰۰ نفر ساعت کار آموزش برای عوامل دفاتر پیشخوان برگزار شد که در این دوره ۸۳ نفر از دفاتر پیشخوان مورد آموزش قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آبفا قم عنوان کرد: هدف از توسعه درگاه‌ها و دنبال کردن استراتژی تحقق و توسعه آن، سرعت، کیفیت، کاهش هزینه و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: دفاتر پیشخوان باید با رویکرد امروزی نسبت به ارائه خدمات اهتمام داشته باشند و در بحث توسعه منابع انسانی، توسعه سخت‌افزاری و ارتباطات تلاش کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.mnek49nuo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما