سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 32606

هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در قم گردهم می‌آیند

قم نيوز : قم نگار: پنجمین همایش هیئت‌های محوری و برگزیده کشور، بیست و ششم و بیست و هفتم شهریور ماه درشهر مقدس قم برگزار می‌شود.
هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در قم گردهم می‌آیند
به گزارش قم نگار، پنجمین همایش ملی هیئت‌های مذهبی کشور با حضور مدیران بیش از پانصد هیئت مؤثر، محوری و برگزیده ازهمه استان‌های کشور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این همایش که به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود، پنجشنبه و جمعه، بیست و ششم و بیست و هفتم شهریور ماه با سخنرانی آیت الله شب زنده‌دار و حجج اسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، سید محمد مهدی میرباقری، مهدی طائب، سید هاشم حیدری و آقایان حاج غلامرضا سازگار و حاج حسین یکتا برگزار می‌شود.

هم‌چنین در این همایش کمیسیون‌های تخصصی با موضوعات «شبکه سازی در هیئت‌ها»، «مدیریت هیئت»، «هیئت و اقتصاد»، «هیئت و رسانه»، «نقش اردو در هیئت» توسط حج اسلام و المسلمین علی نوری، نیک منش، داود صالحی، و آقایان احمد واعظی، مهدی سلحشور ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این همایش، شام پنجشنبه، میهمان هیئت شباب امام خمینی (ره) هستند، در این هیأت پس از تلاوت قرآن کریم توسط آقای وظیفه‌شعاع، حجت‌الاسلام محمدی احکام شرعی را بیان می‌کنند.

استاد سید مهدی حسینی شعرخوانی و حاج حسین کاجی روایتگری هیأت شباب امام خمینی (ره) را برعهده دارند، این هیأت که در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، با سخنرانی حجت‌الاسلام استاد میرزامحمدی ادامه یافته و با مداحی حاج احمد واعظی به پایان می‌رسد.

غیر از کمیسیون‌های تخصصی و حضور در هیأت شباب امام خمینی (ره) برپایی نمایشگاه تخصصی، اهدای «بسته محتوایی تخصصی ارتقای هیأت‌های محوری و برگزیده»، برخی از حاشیه‌های پنجمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور است.

«جامعه ایمانی مشعر» حلقه‌ای دوستانه برای حضور هیأت‌های کشور عزیزمان است که با پیوستن روزافزون هیأت‌های حسینی می‌رود تا محفلی بزرگ برای همدلی و هم‌سویی همه هیأت‌های سراسر کشور باشد.

مهم‌ترین تأثیر این جامعه بزرگ ایمانی، ایجاد فرصت‌های یکسان برای تمام هیأت‌ها در سراسر کشور است که امکان پیشرفت کمی و کیفی هم افزایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر همه اعضا را برای نیل به جایگاه هیأت تراز انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg339w.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما