پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 32672
منبع : روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم
دوازدهمین محفل قمپز برگزار شد

کاوه جوادیه در جمع طنزپردازان قمی

قم نيوز : قم نگار: طنزپردازان استان قم در دوازدهمین محفل طنز «قمپز» میزبان کاوه جوادیه بودند.
کاوه جوادیه در جمع طنزپردازان قمی
به گزارش قم نگار، دوازدهمین محفل طنزپردازان استان قم با عنوان «قمپز» در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.

در «قمپز» دوازدهم که با اجرای عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم همراه بود طنزپردازان استان میزبان کاوه جوادیه طنزپرداز شناخته شده‌ کشور بودند.

جوادیه که آثارش بیشتر در کلیپ‌های تصویری دیده و شنیده شده ‌است به نقد برخی آثار قرائت شده در این محفل پرداخت و نکاتی را به خالقان این آثار یادآوری کرد. وی در بخش‌هایی از این برنامه آثار خود را برای حاضران قرائت کرد.

لعیا اعتمادی، حمید رضا داوری، سید محمد حسین فاطمی، محمد حسن دارابی‌نیا، مژگان فارغیان، طیبه عباسی، محمد غفاری، رضا عبدیایی، محمد حسین مهدویان، مسعود ملا یوسفی، حسن رحمانی نکو، حسن بشتاب، علیرضا بورقی، سید محمد حسینی، محمد غلامی و محمد علیان طنزپردازانی بودند که در دوازدهمین محفل «قمپز» آثار منثور و منظوم‌شان را ارائه کردند.

از آنجا که به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) موضوع ویژه این محفل ازدواج و خانواده بود، این مضمون در بسیاری از آثار قرائت شده دیده می‌شد.

در این محفل شماره ۴.۵ قمپزنامه نیز که پس از وقفه‌ای کوتاه در روند انتشار مجدد منتشر شده ‌است میان حاضران توزیع شد. در پایان دوازدهمین محفل قمپز از محمد حسین مهدویان برگزیده محفل یازدهم با اهدای لوح قمپز تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8met.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما