کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب‌رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران نونهال قم به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس , 26 شهريور 1394 ساعت 20:50

قم نگار: نایب‌رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی‌کاران آینده‌دار قم با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نگار، محسن وزیری اظهار کرد: دعوت کشتی‌گیران قم به مرحله جدید برنامه‌های آماده‌سازی و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان نشان می‌دهد که قم همچنان یکی از قطب‌های اصلی و موفق کشتی فرنگی کشور در رده‌های سنی مختلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران افتخارآفرین قم از سوی کادر فنی تیم ملی نونهالان به جدید‌ترین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شدند تا ان‌شا‌الله موفقیت‌هایی که در چند سال اخیر از حضور در میادین مختلف داخلی و خارجی نصیب کشتی قم شده همچنان ادامه پیدا کند و این نفرات با برنامه فدراسیون حتی به رقابت‌های برون‌مرزی نیز اعزام شوند.

نایب‌رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشورمان، اردوی تیم ملی از روز سوم مهر ماه به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران آغاز می‌شود و دو فرنگی‌کار نیز به نمایندگی از قم در این اردو شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: اسامی نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی کشتی نونهالان در حالی اعلام شد که ملی پوشان باید روز نوزدهم دی‌ماه در اردو باشند و خود را برای حضور موفق تیم ملی در مسابقات جهانی و آسیایی کشتی فرنگی نونهالان آماده کنند.

وزیری خاطرنشان کرد: اسامی ملی‌پوشان مورد نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان برای حضور در این اردو در حالی اعلام شد که از قم، امیر عبدی در وزن ۳۸ و محمدامین جبالی‌ در وزن ۴۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به رقبای فرنگی‌کاران مستعد و آینده‌دار استان قم در این اردو، تصریح کرد: کشتی‌گیران دعوت شده به نمایندگی از هیئت کشتی قم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان یعنی امیر عبدی و محمدامین جبالی‌ در دو وزن و در کنار رقبای مطرح حاضر هستند.

نایب‌رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به کشتی‌گیران حاضر در وزن ۳۸ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران، افزود: امیر عبدی از هیئت قم به همراه محمدحسین ابوالحسنی از تیم هیئت کشتی استان مازندران در اردوی این وزن حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن ۴۷ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان نیز محمدامین جبالی نماینده هیئت کشتی قم است، در حالی که در این وزن محمد کرمی از هیئت کشتی استان لرستان جدی‌ترین رقیب نماینده هیئت کشتی استان قم محسوب می‌شود.

وزیری با بیان اینکه اردوی کشتی‌گیران نونهال از سوم تا نهم مهر ماه در پارس‌آباد اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سال‌های اخیر تمام کشتی‌گیرانی که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نونهالان کشورمان را داشته‌اند در ادامه روند رو به رشد خود حضور در اردوی تیم‌های ملی سایر رده‌های سنی در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی را تجربه و مدال‌های ارزشمندی نیز کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32673

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/32673/کشتی-گیران-نونهال-قم-مسابقات-بین-المللی-اعزام-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir