شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 32698
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
امیرآبادی در بازدید از جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد

اهتمام مسئولان در رسیدگی به مشکلات مناطق آذر و نیروگاه

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم قم در مجلس گفت: بزرگترین مراسم عزاداری در قم در مناطق نیروگاه و آذر انجام می‌شود و مردم این مناطق همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضرند، ولی از نظر زیرساخت‌های مورد نیاز محروم هستند.
اهتمام مسئولان در رسیدگی به مشکلات مناطق آذر و نیروگاه
به گزارش قم نگار، احمد امیرآبادی‌فراهانی به همراه مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران جمعیت هلال احمر استان قم از مراکز، پایگاه‌ها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان قم بازدید کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید انجام شد گفت: اگر روحیه جهادی، مردمی و بسیجی اعضا و داوطلبان هلال‌احمر استان قم نبود کارهای بزرگ و فعالیت‌های بشردوستانه به ثمر نمی‌نشست.

وی با اشاره به اینکه باید سمت و سوی فعالیت‌هایمان را به مناطق کمتر برخوردار شهر سوق دهیم اظهار کرد: بزرگترین مراسم عزاداری در قم در مناطق نیروگاه و آذر انجام می‌شود، فعالیت‌های سیاسی در این مناطق بیشتر است و مردم این مناطق همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضرند، ولی از نظر زیرساخت‌های مورد نیاز محروم هستند.

امیرآبادی با اشاره به فعالیت‌های خوب، سازنده و اثرگذار جمعیت هلال‌احمر استان قم بیان کرد: دکتر گل‌فشان و همکاران توانمندشان با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات مالی که تمام دستگاه‌ها با آن مواجه هستند، طرح‌ها و فعالیت‌های خوب و ارزنده‌ای را در بخش‌های مختلف هلال‌احمر در استان قم به ثمر رسانده‌اند که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه پایگاه‌های مردمی هلال‌احمر به واسطه اعتقاداتی که داوطلبان دارند با هزینه‌های بسیار کم کارهای بزرگی را انجام می‌دهند، اضافه کرد: اگر روحیه جهادی، مردمی و بسیجی اعضا و داوطلبان هلال احمر نبود نمی‌توانستید این کاری‌های بزرگ و بشردوستانه را به ثمر برسانید.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه کار هلال احمر فراتر از فعالیت دستگاهی است گفت: یکی از دلایل موفقیت ما در جنگ تحمیلی روحیه همدلی و همکاری بین رزمندگان بود که این روحیه امروز در جمعیت هلال‌احمر کاملاً مشهود است و همین روحیه منجر شده کارهای بزرگی با کمبود اعتبار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌‌های ما فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و مشخص نیست تا کی بر قرار است و باید از آن نهایت استفاده را در خدمت به مردم و نظام اسلامی ببریم تا بتوانیم شکر این نعمت بزرگ را به جا آوریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch6-nx.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما