سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 32763
فرمانده سپاه قم:

سردمداران استکبار و حامیان صدام امروز خود را مدافع صلح معرفی می‌کنند

قم نيوز : قم نگار: فرمانده سپاه قم با تاکید بر لزوم نشر فرهنگ شهادت میان نسل جوان گفت: سردمداران استکبار که در جنگ ۸ ساله حامی اصلی صدام بودند امروز خود را مدافع صلح معرفی می‌کنند و ما را جنگ طلب می‌دانند.
سردمداران استکبار و حامیان صدام امروز خود را مدافع صلح معرفی می‌کنند
به گزارش قم نگار، سردار غلامرضا احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم برگزار شد، اظهار داشت: جبهه استکبار که امروز داعیه کنترل سلاح‌های جمعی را دارد در جنگ ۸ ساله حامی اصلی صدام بود و کمک‌های تسلیحاتی زیادی به صدام برای برای مقابله با ملت ایران انجام داد.

فرمانده سپاه قم با بیان این که مدعیان حقوق بشر بویی از انسانیت نبرده‌اند افزود: سردمداران استکبار که در جنگ ۸ ساله حامی اصلی صدام بودند امروز خود را مدافع صلح معرفی می‌کنند و ما را جنگ طلب می‌دانند.

احمدی با تاکید بر اینکه ملت ایران با مقاومت خویش از خاک و ناموس خود در مقابله با رژیم بعثی صدام دفاع کرد، ادامه داد: کوچک‌ترین هدفی که جبهه استکبار در جنگ رژیم بعث عراق با ملت ایران دنبال می‌کرد تجزیه استان خوزستان بود که در این زمینه هرچه که در توان داشت انجام داد.

وی عنوان کرد: ما باید قدردان امام خمینی (ره) و شهیدان و رزمندگان باشیم که با رشادت‌های خویش در برابر دشمن بعثی و جبهه کفر ایستادند و با ایمان و خدامحوری قدرت‌های پوشالی را به‌زانو در آوردند.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر لزوم نشر فرهنگ شهادت میان نسل جوان افزود: ملت ایران با الگوگیری از فرهنگ عاشورایی و در کنار آن با تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) با کم‌ترین تلفات در جنگ با رژیم بعثی به پیروزی رسید.

احمدی با تاکید بر قدرت ملت ایران در منطقه و جهان بیان کرد: امروز به لطف خداوند و مدیریت رهبر معظم انقلاب و با تدبیر ایشان و خون شهدا، رژیم صهیونیستی و دشمنان این کشور سرافکنده شده‌اند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcae0ne.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما