دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 3280
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم:

نخستین مدرسه کیک بوکسینگ در قم راه اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از راه اندازی نخستین مدرسه رشته ورزشی کیک بوکسینگ در شهر مقدس قم خبر داد.
نخستین مدرسه کیک بوکسینگ در قم راه اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی امروز تصریح کرد: هیئت ورزش‌های رزمی از جمله هیئت‌هایی است که در قم دارای تعداد ورزشکاران بیشمار و البته مستعد است که در رشته‌ها و سبک‌های زیر مجموعه این هیئت فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه علاقمندی به ورزش‌های رزمی در قم به حدی زیاد و فراتر از انتظار است که حتی برای برپایی یک دوره آموزشی، انجام یک دوره رقابت‌ قهرمانی و سایر برنامه‌های هیئت نیازی به تبلیغات و اطلاع رسانی نیست زیرا می‌توانم با صراحت بگویم که در تمام نقاط استان قم ورزشکاران این هیئت به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: از سوی دیگر افتخار آفرینی ورزشکاران فعال در سبک‌های مختلف این هیئت در میادین داخلی و برون مرزی سال‌های اخیر سبب شده است تا ورزش‌های رزمی جایگاه خود را مستحکم‌تر از گذشته کند.

رشیدی در ادامه به اهداف و برنامه‌های این هیئت در راستای توسعه بیش از پیش ورزش‌های رزمی در قم اشاره کرد و از راه اندازی مدرسه آموزشی یکی از پر طرفدارترین سبک‌های فعال این هیئت یعنی رشته ورزشی کیک بوکسینگ خبر داد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یاد آور شد: مدرسه آموزشی سبک کیک بوکسینگ با هدف ارتقای دانش و علم این رشته ورزشی به صورت رایگان در دو رده سنی فعالیت خود را انجام می‌دهد و امیدواریم بتوانیم استعدادهای بی‌شمار ورزش رزمی قم را بیش از گذشته شناسایی کرده و پرورش دهیم.

وی تصریح کرد: مدرسه ورزشی رشته ورزشی کیک بوکسینگ در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با ارائه خدمات رایگان به منظور استعدادیابی این رشته از اول دی ماه فعالیت خود را در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم آغاز کرده است.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به سبک‌ها و رشته‌های فعال این هیئت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ورزشکاران این هیئت در رشته‌ها و سبک‌های کیک بوکسینگ، ووینام، کیک بوکسینگ فول کنتاکت، جوجیستو، کوبودو، آی کی دو، رزم ایران، کیک بوکسینگ WKA و بسیاری از سبک‌های دیگر فعالیت می‌کنند که خوشبختانه مقام‌های متعددی نیز به دست آورده‌اند.

رشیدی یاد آور شد: در واقع ورزشکاران این هیئت در ۲۰ سبک مختلف فعالیت می‌کنند و در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته شده‌‌اند و همه روزه فعالیت‌های خود را در مجموعه راحله منطقه نیروگاه قم برگزار می‌کند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به آخرین موفقیت ورزشکاران رزمی قم در مسابقات مهم برون مرزی اشاره کرد و یاد آور شد: مهم‌ترین این افتخارات به کسب مدال‌های طلا و نقره خانم‌ها پریسا حیدری و خدیجه رضایی در پیکارهای جهانی ووینام کشور ویتنام باز می‌گردد، ضمن اینکه در رقابت‌های بین المللی آذربایجان در رشته کیک بوکسینگ نیز موفقیت ورزشکاران رزمی قم در کسب هفت مدال رنگارنگ را شاهد بودیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.v8xbjh8w79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما