پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 32807
حاشیه‌های سفر کوتاه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به قم/

از تدابیر شدید امنیتی تا قرق کردن بخشی از حرم حضرت معصومه(س) برای هاشمی رفسنجانی

قم نيوز : قم نگار: سفر کوتاه هاشمی رفسنجانی به قم با حاشیه‌هایی همراه بود که تدابیر شدید امنیتی و قرق کردن بخشی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) از آن جمله است.
اکبر هاشمی رفسنجانی و استاندار قم.
اکبر هاشمی رفسنجانی و استاندار قم.
به گزارش قم نگار، صبح امروز خبر شب گذشته پایگاه خبری قم نیوز (قم نگار) تایید شد و اکبر هاشمی رفسنجانی به همراه خانواده خود به قم سفر کرد.

سفر هاشمی رفسنجانی به قم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به قم از سوی استاندار قم، مورد استقبال قرار گرفت. برای سفر هاشمی رفسنجانی و خانواده به قم از توان لجستیکی برخی ادارات قم نیز استفاده شد و وسائل نقلیه آنها از سوی استانداری فراخوانده شد.

کاروان هاشمی رفسنجانی و همراهان در میان تدابیر شدید امنیتی و در حالی که مردم از نزدیک شدن به وی منع شده بودند، به حرم حضرت معصومه(س) وارد شد و برای ورود وی، بخشی از حرم کریمه اهل بیت(س) قرق شد که این اقدام سبب ایجاد سوال در بین مردم شده بود زیرا برای زیارت هیچ شخصیتی، بخشی از حرم حضرت معصومه(س) آن هم در روز بسیار شلوغی مانند امروز، قرق نمی‌شود.

سفر هاشمی رفسنجانی به قم
از پوشش خبری برای سفر کوتاه سردار سازندگی به قم خبری نبود و حتی از حضور عکاس یکی خبرگزاری‌های اصولگرا برای پوشش سفر وی جلوگیری شد اما خبرنگار و عکاس یکی از خبرگزاری‌های اصلاح طلب آزادانه به پوشش سفر وی مشغول بودند.

اکبر هاشمی رفسنجانی سپس به قبرستان نو رفت و بر سر مزار پدر خود حاضر شد.

سفر هاشمی رفسنجانی به قم
در این سفر بدون پوشش خبری و همراه با تدابیر شدید امنیتی، عفت مرعشی و فاطمه و محسن هاشمی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می‌کردند.

سفر نیم روزه هاشمی رفسنجانی ساعتی پیش خاتمه یافت و وی به تهران بازگشت.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjaoet.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما