شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 32818
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

دولت عربستان مسئولیت فاجعه منا را به عهده بگیرد

قم نيوز : قم نگار: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با صدور پیامی ضمن تسلیت فاجعه منا بر بی‌کفایتی و سهل انگاری آل سعود در اداره حرمین شریفین تاکید کرد.
دولت عربستان مسئولیت فاجعه منا را به عهده بگیرد
به گزارش قم نگار، مرکز حوزه علمیه خواهران با صدور پیامی ضمن تسلیت فاجعه منا بر بی‌کفایتی و سهل انگاری آل سعود تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

و من یخرج من بیته مهاجرا الی‌الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی‌الله

حادثه اندوه‌بار عید قربان در سرزمین منا که در آن بسیاری از زائران حریم امن الهی و همچنین تعدادی از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند قلب تمامی مسلمین جهان و ملت شریفمان را به درد آورد.

حج ابراهیمی امسال با بی‌کفایتی حکام نالایق حرمین شریفین تبدیل به یکی از تلخ‌ترین موسم‌های حج شد و عید مسلمین به عزای امت اسلام تبدیل شد.

حوادث غم‌بار در این موسم چه در کنار کعبه و چه حادثه دردناک منا نشان از بی‌برنامه‌گی و سهل‌انگاری در اداره امور حج دارد و جا دارد که دولت عربستان مسئولیت این حوادث را به عهده بگیرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این مصیبت دردناک را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع بزرگوار تقلید و ملت شریف ایران اسلامی و مخصوصا خانواده معظم جان‌باختگان تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای همه آن‌ها رحمت و مغفرت و برای مصدومان شفای عاجل را خواستار است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbwwbf.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما