چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 33015
منبع : روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم خبر داد:

برگزاری آزمون مجدد غایبین مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سراسر کشور آزمون مجدد غایبین مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۴ در استان قم برگزار میگردد.
برگزاری آزمون مجدد غایبین مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت
به گزارشقم نیوز، احمد عطارنیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم اظهارداشت: آزمون مجدد برای غایبین مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۴ همزمان با سراسر کشور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم برگزار میگردد. این آزمون ویژه افرادی است که در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت ثبت نام نموده ولی موفق به شرکت در این آزمون نشده اند

عطارنیا افزود: در این مرحله از مسابقات ملی مهارت بیش از ۵۶۰ نفر از جوانان زیر ۲۱ سال قمی ثبت نام نمودند که همزمان با سراسر کشور آزمون مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در این استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اضافه کرد: شرکت کنندگان در این آزمون هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش استان، دانشجویان دانشگاهها و متقاضیان صنوف و صنایع بودند که از تعداد ۵۶۴ نفر شرکت کنند ۲۱۸ نفر زن و ۳۵۱ نفر مرد بوده اند.

وی بیان کرد: نتایج آزمون مرحله شهرستانی المپیاد ملی مهارت از طریق سایتAdvari.irantvto.ir اعلام خواهد شد.که برگزیدگان در این مرحله آزمون ۷ و ۸ مرداد ماه سال جاری با شرکت در مرحله استانی این دوره از مسابقات که شامل دو مرحله آزمون کتبی و عملی میباشد جهت شرکت در اردوی آماده سازی و آزمون مرحله کشوری آماده میشوند .

وی اعلام کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات در نیمه دوم مهر ماه سال جاری برگزار میگردد که نفرات اول و دوم هر رشته در شانزدهمین و هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال ۲۰۱۷ به ابوظبی اعزام میشوند.
https://qomnews.ir/vdcbsgbf.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما