يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 33067
آیت‌الله علوی گرگانی:

فاجعه منا دل همه آزادی‌خواهان جهان را دردمند کرد

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فاجعه منا گفت: در یک ماه اخیر در جهان اسلام شاهد حوادث تلخی بودیم که باید به همه آزادی‌خواهان و شیعیان جهان تسلیت گفت چراکه دل همه شیعیان و انسان‌های آزاده را دردمند کرد.
فاجعه منا دل همه آزادی‌خواهان جهان را دردمند کرد
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از معاونان و کارکنان مراکز آموزشی ناجا با اشاره با فاجعه منا اظهار داشت: در یک ماه اخیر در جهان اسلام شاهد حوادث تلخی بودیم که باید به همه آزادی‌خواهان جهان و شیعیان تسلیت گفت چراکه دل همه شیعیان و انسان‌های آزاده را دردمند کرد.

وی با اشاره به اینکه پیامبران و ائمه‌اطهار (ع) مربوط به عالم ملکوت هستند و انسان‌های معمولی نیستند، گفت: باید در راه شناخت امام خود اهتمام داشته باشیم و معرفت به آن‌ها پیدا کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه تأکید کرد: اگر کسی معرفت به امام و عارف به حق امام باشد، باید به سخنان ائمه (ع) عمل کند و باید مواظب رفتار و اعمال خود باشد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر درک قلبی معرفت الهی گفت: همه بندگان باید به خاطر نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده است شکرگزار خداوند باشند و باید مراقب بود که دل امام عصر (عج) را نشکنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: ائمه (ع) باید الگوی عملی ما انسان‌ها باشند تا اینکه امام زمان (عج) از ما راضی باشد و بتوانیم رهرو آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciyuap.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما