کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آستانه ماه محرم؛

همایش مبلغان سازمان اوقاف در قم برگزار شد

خبرگزاری مهر , 19 مهر 1394 ساعت 14:03

قم نگار: همایش مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ماه‌های محرم و صفر در قم برگزار شد.


به گزارش قم نگار، همایش بزرگ مبلغان ویژه ماه محرم سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر یکشنبه در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) قم با حضور آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از روحانیون برگزار شد.

آیت الله خاتمی در این مراسم با اشاره به سه مأموریت مهم مبلغان، گفت: تحکیم عقاید یکی از این مأموریت‌ها است و اگر خوب دقت کنیم خواهیم دید که دشمنان بنیان و مبانی اعتقادی را هدف قرار داده‌اند لذا باید از این مبانی پاسداری و محکم از اصول دینی و مذهبی خود دفاع کنیم.

امام جمعه موقت تهران نفوذ فرهنگی دشمن را از خطرناکترین موارد برشمرد و ابراز کرد: برای جلوگیری از این نفوذ باید در دوران تبلیغ به خصوص در ایام محرم و صفر فرهنگ ایمان به وعده‌های الهی، فرهنگ مستند گفتن و مستند شنیدن، فرهنگ عاشورایی، مقاومت و فرهنگ ولایت‌مداری ابلاغ شود.

در این همایش علاوه بر تقدیر از سه مبلغ برتر، از پوستر همایش بزرگداشت عالم واقف آیت الله میرزا ابوطالب قمی نیز رونمایی شد.

آیت الله میرزا ابوطالب قمی داماد میرزای قمی و امام جمعه قم در دوره قاجار بود که از ثروت فراوانی برخوردار و همه آن را در امور خیر و کمک به نیازمندان خرج می‌کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 33069

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/33069/همایش-مبلغان-سازمان-اوقاف-قم-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir