چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 33123
مدیرکل پست استان قم

پست استان قم به ارتقای 20 رتبه‌ای در کشور دست یافت

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل پست استان قم گفت: رتبه اداره پست استان قم به لحاظ کیفی از 24 به رتبه 4 رسیده و این در حالی‌ که است که به رشد 15 درصدی ترافیک در سال گذشته رسیده‌ایم.
پست استان قم به ارتقای 20 رتبه‌ای در کشور دست یافت
به گزارش قم نگار، رحمن بیرانوند، با اشاره به اینکه استان قم یک استان تک شهرستانی است، اظهار داشت: در شهرستان قم ۳ ناحیه پستی راه‌اندازی شده است که شامل پست مرکزی، پست مطهری و ناحیه پست پردیسان است که کار قبول و ارسال مراسلات را انجام می‌دهند.

مدیرکل پست استان قم با اشاره به اینکه افتتاح یک ناحیه پستی در منطقه پردیسان نیاز است، افزود: تجهیز شرکت پست مهم‌تر از احداث آن است و باید یک دفتر جدید با تجهیزات کامل ایجاد شود.

بیرانوند چابک سازی و توجه بیشتر به اجرا را خاطرنشان کرد و گفت: در شرکت پست استان قم چابک‌سازی یکی از اقداماتی بود که صورت گرفت و در حال حاضر در شرکت پست به جای استفاده از دو یک معاون استفاده میشود.

وی بابیان افزایش نظارت مالی و هدفمند شدن پرداختی‌ها در اداره پست استان قم تصریح کرد: پرداختی‌ها توسط شرکت با توجه به میزان درآمد، کیفیت و هزینه صورت می‌گیرد و میزان ترافیک استان از میانگین کشوری بیشتر است و باید گفت که رشد پرداختی‌ها نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

مدیرکل پست استان گفت: رتبه اداره پست استان قم به لحاظ کیفی از ۲۴ به رتبه ۴ رسیده است و این درحالی‌که است که رشد ۱۵ درصدی ترافیک در سال گذشته داشته‌ایم.

بیرانوند افزود: در سال گذشته ۷ میلیون مرسوله قبول و ارسال‌ شده است و این میزان در سال جاری به ۷ میلیون و ۷ صد هزار مرسوله رسیده است.

وی بابیان اینکه شرکت پست استان قم نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته ۳۳ درصد رشد درآمدی داشته است، افزود: در حال حاضر ۱۵۷ واحد پستی در استان قم درحالی‌که فعالیت است که از این تعداد ۲۴ واحد پستی آن دولتی است.

مدیرکل پست استان قم افزود: در حال حاضر ۷۶ صندوق هوشمند داریم که به مردم واگذارشده است همچنین ۴۷۰ صندوق عادی پست داریم.

بیرانوند تصریح کرد: در حال حاضر در استان قم ۴۸ درصد کارکنان مدارک دانشگاهی دارند که ۱۶ نفر آن‌ها خانم هستند و از میان ۲۳۰ نفر از کارکنان بیش از ۱۹۰ نفر در واحدهای اجرایی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ الی ۴۰ درصد خدمات‌دهی از طریق اینترنت انجام می‌شود، گفت: این خدمات‌دهی روزبه‌روز در حال افزایش است و در طی ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۸ میلیون مرسوله ارسال‌شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbf8bf.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما