دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 33298
سرپرست تیم امید صبای قم:

فهرست بازیکنان صبا برای حضور در لیگ بر‌تر امید مشخص شد

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم امید صبای قم گفت: فهرست بازیکنان تیم امید صبای قم برای حضور در لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مشخص شد.
فهرست بازیکنان صبا برای حضور در لیگ بر‌تر امید مشخص شد
به گزارش قم نگار، وحید نائینی اظهار داشت: فهرست نفرات تیم فوتبال امید صبای قم در فصل جدید لیگ بر‌تر رده سنی امید باشگاه‌های کشور مشخص شده است و امید صبا با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی وارد این مسابقات می‌شود.

وی افزود: لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و صبا باید در نخستین دیدار خود در شیراز برابر تیم فجرسپاسی صف آرایی کند.

سرپرست تیم امید صبا گفت: علیرضا صفری و رامین آبی دروازه‌بانان صبا در این مسابقات هستند و در خط دفاعی نیما داغستانی، امیرحسین کیا، صادق عظیمی، مسعود افرادی، حسین محمدی‌منش، امیرحسین رنگرز جدی، ابراهیم لطفی و شاهین میرزایی برای صبا به میدان می‌روند که ۴ بازیکن از جمع قمی هستند.

نائینی بیان داشت: محسن کرمی، سعید رحیم‌پور، مجید مقیم‌نژاد، هادی آقازاده، محمد سیمایی، سینا قلیان، علی غلامرضایی، حمیدرضا مطهری، جواد امیدی و میلاد مهری بازیکنان صبا در خط میانی را در لیگ بر‌تر امید تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: وحید حسین‌پور و حسن صفرزاده به عنوان مهاجم در تیم امید صبای قم بازی می‌کنند در حالی که نیما داغستانی و محسن کرمی بازیکنانی هستند که در تیم بزرگسالان صبای قم نیز حضور دارند.

سرپرست تیم امید صبای قم تصریح کرد: صبا با ۱۰ بازیکن در سهمیه جوانان وارد لیگ بر‌تر می‌شود که حمیدرضا محمدی به عنوان دروازه‌بان، آرین نوری و سعید فلاح در پست مدافع، امیرحسین توکلیان، امیرحسین خسروانی، مهدی وزیری، فردین قلی‌نیا داوودی و صادق عبیدی در پست میانی به همراه رضا شکری و امیررضا مهدیان به عنوان مهاجم این فهرست را تشکیل می‌دهند.

نائینی افزود: صبای قم با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور به لیگ بر‌تر صعود کرده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcevw8x.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما